battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Problemen ..

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mormad
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtGeplaatst: Vr Nov 17, 2006 5:26 pm    Onderwerp: Problemen .. Reageren met citaat

Hey gasten, als ik bf2142 wil opstarten dat doet die allemaal normaal dan log ik in op me acc naam is normaal. Maar als ik dan me soldaat wil aanklikken dan zegt die contacting to ea master server en dan loopt die vast, als ik dan 5 minuten wacht is die verder dan join ik server laden duurd 10 x langer dan normaal join ik server word ik eraf gekickt door punkbuster die ik heb geupdated.

kortom wastkeburt ? Rolling Eyes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Happy-Camper
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Vr Nov 17, 2006 6:16 pm    Onderwerp: Re: Problemen .. Reageren met citaat

Mormad schreef:
Hey gasten, als ik bf2142 wil opstarten dat doet die allemaal normaal dan log ik in op me acc naam is normaal. Maar als ik dan me soldaat wil aanklikken dan zegt die contacting to ea master server en dan loopt die vast, als ik dan 5 minuten wacht is die verder dan join ik server laden duurd 10 x langer dan normaal join ik server word ik eraf gekickt door punkbuster die ik heb geupdated.

kortom wastkeburt ? Rolling Eyes

Klinkt alsof de EA masterserver weer eens plat lag.
Nu nog steeds last van?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snoei
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Za Nov 18, 2006 12:08 am    Onderwerp: Reageren met citaat

ze zijn meestal met de server bezig dan ... na een uurtje kan je gewoon weer inlogge meestal
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: