battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

websites?
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Rohem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 658
Woonplaats: Arnhem / Oldenzaal

BerichtGeplaatst: Zo Mei 13, 2007 12:02 am    Onderwerp: Reageren met citaat

major payne schreef:
A007 schreef:
Ik weet niet hoe lang deze site bestaat maar in ieder geval is dit een prachtige website.
Complimenten aan de makers van deze site Wink


Yup inderdaad mooi gedaan

En dreamweaver sux, dat is echt voor mensen die geen scripttalen zelf willen leren


Ja waar haal je die onzin vandaan:S Ik ben zelf bezig met php, html en asp.net opt moment...PHP/HTML/CSS doe ik uit blote koppie in Dreamweaver..en asp.net schrijf ik in visual web developer 2005 express edition. Dus dat is ook kant en klare onzin wat je daar verteld vindt ik...
_________________

IGN --> Rohem
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
cyberzomby
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 23 Feb 2007
Berichten: 158

BerichtGeplaatst: Zo Mei 13, 2007 8:31 am    Onderwerp: Reageren met citaat

OMG en WTF at die kortzichtigheid van dreamweaver Razz

Dreamweaver is een goed programma en het ligt gewoon aan hoe lui je bent of je PHP en HTML wilt leren als je daarmee werkt. Het is inderdaad niet altijd nodig om het met de hand te typen maar de moeilijkere dingen heb je dat toch wel nodig.

En sommige mensen lopen altijd zo "stoer" te doen dat ze het met de hand hebben gecode. Gaat volgens mij veel meer tijd inzitten en daar zit een bedrijf niet op te wachten die jou gaat aannemen. Vandaar dat er mensen zijn die met dreamweaver werken Wink Daar komt bij dat ik er niets van geloof dat jij als hard-coder vanaf dag 1 alleen jezelf erbij nodig hebt gehad om een site te coden.

Smile dat moest even
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
superbig
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor


Geregistreerd op: 20 Mrt 2007
Berichten: 307

BerichtGeplaatst: Zo Mei 13, 2007 11:16 am    Onderwerp: Reageren met citaat

He ik ben niet de enigste die er zo over denkt Very Happy
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Zo Mei 13, 2007 12:12 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

je kunt dreamweaver dus ook gewoon gebruiken om zelf vanaf 0 php te gaan maken. Hij highlight alles in mooie kleurtjes en mss dat hij ook aangeeft bij een functie wat de parameters moeten zijn. Dat doet Zend Studio iig wel, en die gebruik ik dan ook (is volgensmij de beste editor voor php), ook highlight ie, en als je bijv. typt mysql_co dan komt hij zelf al met de keuze mysql_connect. Je bent gek als je zoiets niet gebruikt, je krijgt in princiepe niets extras van goedkope wizzards of wat dan ook (wat gesuggereerd word door major voor dreamweaver Razz) maar je krijgt hierbij de functie namen gewoon te zien. Ook als je een ; of " of wat dan ook vergeet ergens gaat het erachter ook rood onderstreept worden zodat je makkelijk kan zien waar die fout zit.

En over dat verhaal van cyberzomby, stoer doen over dat zelf coden: hoezo niet zelf coden dan? dan moet je dus een opensource systeem gebruiken en een beetje bedrijf zie ik niet met een joomla siteje hoor..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Rohem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 658
Woonplaats: Arnhem / Oldenzaal

BerichtGeplaatst: Zo Mei 13, 2007 12:37 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Arie schreef:
je kunt dreamweaver dus ook gewoon gebruiken om zelf vanaf 0 php te gaan maken. Hij highlight alles in mooie kleurtjes en mss dat hij ook aangeeft bij een functie wat de parameters moeten zijn. Dat doet Zend Studio iig wel, en die gebruik ik dan ook (is volgensmij de beste editor voor php), ook highlight ie, en als je bijv. typt mysql_co dan komt hij zelf al met de keuze mysql_connect. Je bent gek als je zoiets niet gebruikt, je krijgt in princiepe niets extras van goedkope wizzards of wat dan ook (wat gesuggereerd word door major voor dreamweaver Razz) maar je krijgt hierbij de functie namen gewoon te zien. Ook als je een ; of " of wat dan ook vergeet ergens gaat het erachter ook rood onderstreept worden zodat je makkelijk kan zien waar die fout zit.

En over dat verhaal van cyberzomby, stoer doen over dat zelf coden: hoezo niet zelf coden dan? dan moet je dus een opensource systeem gebruiken en een beetje bedrijf zie ik niet met een joomla siteje hoor..


Hmz...kllinkt goed dus dan dat Zend Studio maar eens gaan proberen:) Issie gratis Twisted Evil ????

Dreamweaver maakt idd mooie kleurtjes, en het vult het niet automatisch aan (bij mij tenminste) maar als ik dan ff ctrl-space ram toont hij keurig lijstje met mogelijkheden:) heb er in ieder geval voor mijn nieuwe site'jes alles nog prima mee voor elkaar kunnen krijgen:)
_________________

IGN --> Rohem
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Rohem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 658
Woonplaats: Arnhem / Oldenzaal

BerichtGeplaatst: Zo Mei 13, 2007 12:38 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

cyberzomby schreef:
OMG en WTF at die kortzichtigheid van dreamweaver Razz

Dreamweaver is een goed programma en het ligt gewoon aan hoe lui je bent of je PHP en HTML wilt leren als je daarmee werkt. Het is inderdaad niet altijd nodig om het met de hand te typen maar de moeilijkere dingen heb je dat toch wel nodig.

En sommige mensen lopen altijd zo "stoer" te doen dat ze het met de hand hebben gecode. Gaat volgens mij veel meer tijd inzitten en daar zit een bedrijf niet op te wachten die jou gaat aannemen. Vandaar dat er mensen zijn die met dreamweaver werken Wink Daar komt bij dat ik er niets van geloof dat jij als hard-coder vanaf dag 1 alleen jezelf erbij nodig hebt gehad om een site te coden.

Smile dat moest even


True...niet altijd nodig en ligt er ook wel aan wat jezelf makkelijkste vindt werken. Ken aantal hard-coders en die halen verrekte veel van php.net af:)

EDIT: en phpfreakz.nl
_________________

IGN --> Rohem
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
superbig
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor


Geregistreerd op: 20 Mrt 2007
Berichten: 307

BerichtGeplaatst: Zo Mei 13, 2007 12:53 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

De nieuwe dreamweaver doet dat nu ook met PHP Smile
En ik denk dat iedereen op php.net kijkt. Daar kijk ik als ik iets niet snap of iets vergeten ben.
Kant en klare stukke code gebruik ik bijna nooit maar als ik iets jat dan wijzig ik het ook helemaal.
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
cyberzomby
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 23 Feb 2007
Berichten: 158

BerichtGeplaatst: Zo Mei 13, 2007 10:02 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Arie schreef:
En over dat verhaal van cyberzomby, stoer doen over dat zelf coden: hoezo niet zelf coden dan? dan moet je dus een opensource systeem gebruiken en een beetje bedrijf zie ik niet met een joomla siteje hoor..


True. Die willen zelf een interface/programma. Maar dan nog scheelt het een hoop tijd met een programma in plaats van dat je alles kick-ass in wordpad gaat doen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.