battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

ea master server

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sponge
Private
Private


Geregistreerd op: 17 Okt 2006
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Di Okt 17, 2006 9:20 pm    Onderwerp: ea master server Reageren met citaat

Ik heb het spel nu gekocht, maar telkens als ik 5 min online speel valt de connectie met de ea master server weg. Bijna iedereen die ik erover aan spreek op bf2142 heeft hetzelfde probleem. Wat is hier de oorzaak van?????
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
hanzel18
Gast





BerichtGeplaatst: Di Okt 17, 2006 10:54 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb het zelfde probleem en dit gaat hun een aantal kopers of potientiele clanten costen
Terug naar boven
Gast






BerichtGeplaatst: Di Okt 17, 2006 11:39 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Gaat ze zeker klanten kosten..
Heb vandaag het spel ook gekocht, zker leuk, maar dit kunnen ze niet maken.. Zeker niet in de eerste week van de release..

Uit frustratie heb ik de klantenservice van EA nederland gebeld, en gevraagt wat er nu precies aan de hand was.. Een duidelijke antwoord op mijn vraag konden ze niet geven.. maar morgen moet het opgelost zijn..

Lets hope!!!
Terug naar boven
ppdayneO
Gast





BerichtGeplaatst: Di Okt 17, 2006 11:50 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Anonymous schreef:
Gaat ze zeker klanten kosten..
Heb vandaag het spel ook gekocht, zker leuk, maar dit kunnen ze niet maken.. Zeker niet in de eerste week van de release..

Uit frustratie heb ik de klantenservice van EA nederland gebeld, en gevraagt wat er nu precies aan de hand was.. Een duidelijke antwoord op mijn vraag konden ze niet geven.. maar morgen moet het opgelost zijn..

Lets hope!!!


quote mezelf ff..

Het probleem ligt iig aan hun, maar daar waren we zelf ook al achter..
Doordat er binnen een korte tijd 1.5 miljoen exemplaren zijn verkocht (feli), dat mensen gelijk willen gamen en er maar weinig servers zijn, klapt de master server er telkens uit.. Zo vertelde de EA medewerker die ik spraak aan de telefoon.. Maar dit is natuurlijk de grootst mogelijke onzin!!
Wie gaat er nu, nu op het moment van de release, zo'n klein aanbod van bf servers aanbieden.. Gewoon stom!! Kan me nog wel herinneren met BF2, dat er ook zo'n soortgelijk probleem was met de release, en daar moet je wel van geleerd hebben zou ik zeggen..

Nu maar aan nemen dat het morgen opgelost is Rolling Eyes
Terug naar boven
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Do Okt 19, 2006 11:50 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ja ik had er ook last van met de demo. Is nogal irritant want je denkt dat ze het bij EA wel goed voor elkaar hebben, en ga je aan je eigen situatie twijfelen.. maargoed nu geen last meer van Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.