battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Single-Player Rank Progressing

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Skarsgård
Private
Private


Geregistreerd op: 20 Okt 2006
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: Vr Okt 20, 2006 12:23 pm    Onderwerp: Single-Player Rank Progressing Reageren met citaat

Gegroet,

weet iemand of het wèl mogelijk is om tijdens Single Player je rang omhoog te halen en op die manier verder in het spel te komen (het behalen van unlocks etc.)?
Als ik via Single Player speel geeft hij na afloop wel verhogingen weer, maar zodra je het slagveld verlaat verliest hij alles wat je gedaan hebt en sta je weer op nul..

Mijn neefje heeft thuis geen internet, dus vandaar..

Alvast bedankt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Happy-Camper
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 20 Okt 2006
Berichten: 761
Woonplaats: Tilburg

BerichtGeplaatst: Vr Okt 20, 2006 12:35 pm    Onderwerp: Re: Single-Player Rank Progressing Reageren met citaat

Skarsgård schreef:
Gegroet,

weet iemand of het wèl mogelijk is om tijdens Single Player je rang omhoog te halen en op die manier verder in het spel te komen (het behalen van unlocks etc.)?
Als ik via Single Player speel geeft hij na afloop wel verhogingen weer, maar zodra je het slagveld verlaat verliest hij alles wat je gedaan hebt en sta je weer op nul..

Mijn neefje heeft thuis geen internet, dus vandaar..

Alvast bedankt!

Uit de handleiding pagina 12 van je battlefield 2142

Citaat:
Opmerking: je kunt alleen punten scoren tijdens online-matches


Het antwoord is dus: Nee, dat kan niet tijdens single player
Verder moet je op een ranked server spelen om je bonussen te houden als je het spel verlaat. Tijdens een spel krijg je ook teambonussen voor unlocks, deze verdwijnen ook als je het spel verlaat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Skarsgård
Private
Private


Geregistreerd op: 20 Okt 2006
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: Vr Okt 20, 2006 2:09 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm.. inderdaad.. da's een geweldig minpunt.. jammer.. Kun je niet iets in die Profile settings veranderen.. die nummertjes etc. zodat je wel in feite het hele spel kunt doen? Nouja, heel erg bedankt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Vr Okt 20, 2006 5:12 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Nouja een minpunt.. je kan CS:S ook geloof ik alleen maar installeren/activeren via internet. Een verbinding is geen overbodige luxe tegenwoordig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Skarsgård
Private
Private


Geregistreerd op: 20 Okt 2006
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: Vr Okt 20, 2006 6:05 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Gelijk heb je. Maar als het dan een keer niet gaat suckt het wel.. Razz
Nouja, ik heb het vanmiddag geïnstalleerd en hij amuseert zich er rot mee.. Bedankt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gast






BerichtGeplaatst: Vr Okt 20, 2006 10:07 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Skarsgård schreef:
Hmm.. inderdaad.. da's een geweldig minpunt.. jammer.. Kun je niet iets in die Profile settings veranderen.. die nummertjes etc. zodat je wel in feite het hele spel kunt doen? Nouja, heel erg bedankt!

Geen idee of dat kan.
In de minimum vereiste voor het spel staat ook, dat een internet verbinding is vereist.
Als je dat niet hebt, dan mis je een groot deel van het spel inderdaad.Battlefield is niet echt gemaakt voor single player. Bots zijn nooit leuk om tegen te spelen is mijn persoonijke mening Smile
Terug naar boven
Happy-Camper
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 20 Okt 2006
Berichten: 761
Woonplaats: Tilburg

BerichtGeplaatst: Vr Okt 20, 2006 10:50 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

De post hierboven is van mij. Vergeten in te loggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.