battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Misdaden
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> The "Officers Mess"
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Abcd007
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 12 Mrt 2007
Berichten: 993
Woonplaats: Rotterdam

BerichtGeplaatst: Do Jun 07, 2007 5:45 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Als je wat hulp nodig hebt scripts ofzo kan je naar http://members.lycos.nl/ludostessens/ gaan ik ben hulpadmin hier.
Maar de hoofdadmin zou je wel graag willen helpen als je het wil.
_________________
1+1=2142

[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Do Jun 07, 2007 6:55 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Nope, ik heb alle scripten al zelf geschreven maar ik heb alleen nog de verhalen nodig
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Rohem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 658
Woonplaats: Arnhem / Oldenzaal

BerichtGeplaatst: Do Jun 07, 2007 7:28 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Snoei schreef:

dus precies hetzelfde als al die andere spellen. Ik heb daar ook nog een paar accounts, maar ik werd gebanned omdat ik een mousemachine gebruikte Razz


Ja klopt, maar ja had 2 jaar terug op MBO paar vriende die ook zoiets gemaakt hebben, uiteindelijken al die dingen toch op elkaar..daarvoor zijn er teveel vindt ik..
_________________

IGN --> Rohem
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Do Jun 07, 2007 7:29 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

mijne is net iets anders waardoor hij toch wel afwijkt van de andere
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Rohem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 658
Woonplaats: Arnhem / Oldenzaal

BerichtGeplaatst: Do Jun 07, 2007 7:50 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

major payne schreef:
mijne is net iets anders waardoor hij toch wel afwijkt van de andere


Ik hoop het:) heb 1,5 jaar op mobstar gezeten ofzo...heb er nu account die al bijna 2 jaar overleeft daar:) en das ook ongeveer zolang als dat ik het niet meer speel:P

Maar ben benieuwd, al wat online staan?
_________________

IGN --> Rohem
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
W.ballzs
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 04 Dec 2006
Berichten: 118
Woonplaats: leiden

BerichtGeplaatst: Do Jun 07, 2007 9:35 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

major payne schreef:
hmm, een straatmuziekant beroven Question

Die kan ik wel goed gebruiken denk ik, past er precies in


gast wat dacht je van een straat muziekant zijn. die gasten zijn kk irritant.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Do Jun 07, 2007 10:35 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Rohem schreef:
major payne schreef:
mijne is net iets anders waardoor hij toch wel afwijkt van de andere


Ik hoop het:) heb 1,5 jaar op mobstar gezeten ofzo...heb er nu account die al bijna 2 jaar overleeft daar:) en das ook ongeveer zolang als dat ik het niet meer speel:P

Maar ben benieuwd, al wat online staan?


Er staat een verouderde versie op waar je niets aan hebt als je het gaat spelen dus ik w8 nog even met echte reclame maken totdat het spel af is om online te gaan
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
WuxWu
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 22 Dec 2006
Berichten: 1174
Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)

BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2007 8:42 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb eht gezien en ik vind eht fucking irritant. Ik ben zoiezo al tegen dit soort websites omdat iker eigenlijk neit zo veel aan vindt maar goed het is nog in opbouw. Het enige waar ik m eigenlijk aan stoor dat ik constant in de bak kom en dat ik eigenlijk niks kan dan alleen maar wachten totdat ik er weer uit ben Sad
_________________
Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2007 2:03 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

hmm, ik zal wel iets verzinnen ervoor
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Za Jul 21, 2007 8:41 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Kommop, mensen ik heb misdaden nodig ik ben ten einde raad, ik moet nog 1 hebben die je alleen doet en heel veel die je met z'n tween doet. Ik wil graag mijn eerste versie online voor ik op vakantie ga (8 augustus), de eisen zijn zo hoog dat ik al met 7 misdaden voor 2 personen tevreden ben

deze heb ik al:

Steel snoep uit de snoeptrommel
Beroof mensen in de metro
Breek in een krot
Beroof een straatmuziekant

Steel snoep van een kind
Steel wat eten uit een winkel
Breek in een appartement
Ga drugs dealen

Steel snoep uit een snoepwinkel
Beroof een winkel
Breek in een gezinswoning
Verkoop je oma

Beroof een snoepfabriek
Beroof een kleine bank
Breek in een villa


Beroof een school

PLZ als iemand het weet post het aub
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Abcd007
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 12 Mrt 2007
Berichten: 993
Woonplaats: Rotterdam

BerichtGeplaatst: Za Jul 21, 2007 11:04 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Werken voor de maffia.
Gijzel de president.
Vermoord de koning.
Beroof de nationale bank.
Beroof een coffeeshop.
Steel een auto
Overval een juwelier.

Paar ideeën hopelijk kun je er wat mee Wink
_________________
1+1=2142

[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Za Jul 21, 2007 11:11 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

dingen zoals kidnappen en vermoorden is weer te groot, dat zijn grote misdaden. ik zoek de middelmisdaden (beroof een juwelier, perfect. weer 1 minder)

bedankt Abcd Wink
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Xanem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 18 Apr 2007
Berichten: 582

BerichtGeplaatst: Za Jul 21, 2007 11:15 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Een paar suggesties:

    Handel in wapens
    Neem gijzelaars
    Bedreig koningshuis
    Spam
    Hack een bankrekening
    Steel laptop van politieagent
    Steel memorystick van politieagent
    Steel politiewagen
    Beroof je Schoonmoeder
    Beroof een zwerver
    Handel in exotische dieren

    Vanaf hier later begevoegd
    Steel wiet uit de kwekerij bij de buren
    Upload copyrighted waren
    Overval geldwagen
    Overval postbode
    Steel pinpas


Ik kijk wel of ik er meer kan bedenken.

EDIT: zelf al een paar weggestreept naar aanleiding bovenstaand bericht.

EDIT: lol: steel potloden bij de IKEA.
_________________



Laatst aangepast door Xanem op Za Jul 21, 2007 11:27 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Abcd007
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 12 Mrt 2007
Berichten: 993
Woonplaats: Rotterdam

BerichtGeplaatst: Za Jul 21, 2007 11:20 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

HAHAha leuke xanem Very Happy

Beroof alle games in een winkel.
Handel in illegale dvd's.
Verkoop cocaine (drugs)
Verkoop wietplanten.
Steel de PS3, xbox 360, PC, laptop, HD-TV van je buren.
Overval een supermarkt
_________________
1+1=2142

[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Zo Jul 22, 2007 11:59 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Xanem schreef:
Een paar suggesties:

    Handel in wapens
    Neem gijzelaars
    Bedreig koningshuis
    Spam
    Hack een bankrekening
    Steel laptop van politieagent
    Steel memorystick van politieagent
    Steel politiewagen
    Beroof je Schoonmoeder
    Beroof een zwerver
    Handel in exotische dieren

    Vanaf hier later begevoegd
    Steel wiet uit de kwekerij bij de buren
    Upload copyrighted waren
    Overval geldwagen
    Overval postbode
    Steel pinpas


Ik kijk wel of ik er meer kan bedenken.

EDIT: zelf al een paar weggestreept naar aanleiding bovenstaand bericht.

EDIT: lol: steel potloden bij de IKEA.


Sorry maar aan de meeste hiervan heb ik niets, gijzelingen zijn grotere misdaden en die zijn te uigebreid (ben namelijk nu met bankoverval bezig en daar moet ik het voorlopig bij houden). Alles met handel hoort bij een ander onderwerp en dat is al wel klaar.

Steel potloden bij de IKEA, Overval postbode, Beroof je Schoonmoeder. kan ik wel gebruiken, Beroof alle games in een winkel. weer 4 meer. Bedankt schiet lekker op. Ga nu effe de verhaaltjes erbij verzinnen Very Happy

EDIT, jullie zijn zo aardig om mij misdaden te geven dan zal ik in ieder geval het verhaal erbij geven. Elke misdaden heeft 3 verhalen waar de computer automatisch een uit haalt voor variatie (dan lees je niet altijd maar weer hetzelfde)

Beroof een Juwelier

Gelukt
- De politie staat nu nog steeds niet voor je deur dus alles zal wel goed gegaan zijn. Je hebt de buit voor .. verkocht
- Deze sukkel zal morgen vast wel een alarmsysteem laten instaleren, zo makkelijk is zo'n roof nog nooit geweest. Je hebt de buit voor.. door verkocht
- Je dacht alleen aan de diamanten, je vroeg niet eens naar het geld in de kassa. Wat een sukkel dat ie het wel opeens gaf. Je hebt in totaal voor .. aan spullen en geld gestolen

Mislukt
-Jammer, het waardetransport was net langs geweest. Achteraf bleek dat je ook gewoon zijn juwelen kon stelen. Maar daar dacht je weer niet aan
-Verdorie, volgens mij had de juwelier door dat je een waterpistool in je hand had. Hij gaf niets, en hij bedreigde jou zelfs. Je rende snel weg
-Wat een oplichter, je hebt alleen maar nepjuwelen gestolen. Je buit is niets waard Sad
Gevangenis
-Je bent achteraf opgepakt door de politie, je droeg namelijk geen masker bij de overval en je stond al geregistreerd bij de politie. Het enigste wat ze hoefde te doen was een vergelijking en ze konden je zo oppakken.
- Dit was de raarste juwelier ooit, die gast had detectiepoortjes bij de deur staan. Later blijkt wel dat hij daar goed aan deed, alle beveiliging in de omgeving rende gelijk op je af. Het was even teveel voor je
-De verkoper had een geheim alarm ingedrukt, de politie was er erg snel. Ze hadden dit keer de sirenes uitgelaten dus je had het niet door toen ze opeens achter je stonden met 20 man.

Beroof je schoonmoeder

Gelukt
- Je partner was in tegenstelling tot jou al bekend in dat huis (vraag niet hoe), alles verliep dus gesmeert. Jullie verkochten de buit voor .. . Je schoonmoeder keek die volgende dag wel kwaad naar je, zou ze iets door hebben gehad?
-Altijd handig als je weet dat je schoonfamilie op vakantie is, dat geeft namelijk vrij spel. Je hebt de spullen voor .. verkocht
-Nadat jullie het huis leeggeroofd hadden maakte je nog snel even die afzichtelijke vaas kapot. Dacht je dat je eindelijk van die vaas af was belde je schoonmoeder die volgende ochtend met een ellendelang verhaal over de vaas. Jullie hebben die dag gelukkig nog wel de buit door kunnen verkopen, dat leverde jullie
Mislukt
-Jij hebt nu heel wat uit te leggen tegen je vriendin, wat deed je namelijk met nog een vriend snachts in je schoonmoeders huis. Normaal wou je er niet eens overdag zijn.
-Daar kom je met geluk vanaf, je schoonmoeder dacht dat je samen met je vriend voor een koptje thee kwam, wel raar om drie uur snachts
-Toen je schoonouders beneden kwamen vanwege het geluid sloeg je je maat snel op zijn hoofd en zei tegen je schoonouders dat je de dief zag en hem wou uitschakelen. Jullie belden snel de politie en lieten je maat arresteren. Daar kom je goed vanaf maar je hebt nu geen buit.
Gevangenis
-Wat een rotstreek van je schoonmoeder om jullie aan de politie uit te lever toen ze jullie beneden aantrof
-Op het politiebureau vertelden ze je dat het wel vaker voorkomt dat mensen hun schoonmoeder haten, maar dat jullie wel de eerst zijn die een roofmoord ervan wilden maken. Jammer genoeg was de politie je net voor voordat je het deel moord (roofmoord) nog kon voltooien
-Het stille alarm ging af, gelukkig hebben je schoonouders nooit geweten dat je in hun huis was. Jullie waren al afgevoert voordat je schoonouders doorhaden dat iemand bij hun wilde inbreken.

Beroof een gamewinkel

Gelukt
-Jullie twijfelde of je de games nou eigenlijk wilden houden of verkopen, toen het tot jullie doordrong dat jullie geen console erbij hadden gejat. Besloten jullie om ze toch maar te verkopen. De buit is voor .. door verkocht (aan de gamewinkel die jullie beroofd hadden (die sukkel))
-Normaal denkt men goed na welke game ze willen. Jullie niet, jullie namen ze gewoon allemaal. Jullie vekochten ze door voor ..
-Die bediende dacht dat jullieg gewoon veel wilden kopen toen jullie alle games uit de rekken pakte. Nadat hij alle games in de hoesjes had gedaan en jullie snel wegrende besefte hij pas dat er iets niet klopte, wat wist ie alleen nog niet. Jullie daarintegen verkochten de games wel, voor .. 'om precies te zijn
Mislukt
- De bediende was de sleutel kwijt van de kast waar alle games in zaten, nadat jullie hem flink in elkaar hadden getrimt hoorden jullie sirenes en besloten jullie dat het tijd was om weg te gaan
- Jullie waren afgeleid door de PS3-stand die daar stond, aangezien er niemand was die erop speelde pakte jullie kans. Na een vier uur gamen sloot de winkel en werden jullie eruit gezet
-Niemand in het illigale cicuit wil ook games kopen van Barbie/Telletubbies/Bert en Ernie ect. Je buit was gewoon waardeloos
Gevangenis
- De bediende was de sleutel kwijt van de kast waar alle games in zaten, nadat jullie hem flink in elkaar hadden getrimt hoorden jullie sirenes en besloten jullie dat het tijd was om weg te gaan
- Gamewinkel was jammer genoeg al dicht, des te beter voor jullie. Jullie sloegen een ruit in, hoorden geen alarm af gaan en dachten dat jullie vrij spel hadden. Niet dus, de politie kwam al vrij snel om jullie in de boeien te slaan
-Groentje, je was als een kind in snoepland. Door jou gedroom zit zowel jou als je maat nu in achter de tralies



Meer zullen volgen als het af is
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> The "Officers Mess" Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.