Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
WuxWu Lieutenant Generaal
Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Do Aug 09, 2007 11:41 pm Onderwerp: |
|
|
1. Battlefield 2142 ( te verslafend)
2. Counter Strike 1.6 ( Dit is nog verslafender, de game play is gewoon te geweldig)
3. Sof 2 (^^ lang mee vermaakt) _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
|
Assasijn Lieutenant Generaal
|
Geplaatst: Vr Aug 10, 2007 12:07 am Onderwerp: |
|
|
1 Company of Heroes
2 Call of Duty 2 - Singleplayer is echt geweldig.
3 Ghost recon Advanced warfighter 2
en zit met smart te wachten op de nieuwe games. |
|
Terug naar boven |
|
|
Xanem Lieutenant Generaal
|
Geplaatst: Vr Aug 10, 2007 12:32 am Onderwerp: |
|
|
1. Battlefield 2142
2. Supreme commander
3. Ghost recon Advanced warfighter 2 _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
Happy-Camper Lieutenant Generaal
|
Geplaatst: Vr Aug 10, 2007 12:36 am Onderwerp: |
|
|
1. Battlefield 2142
2. Battlefield 2
3. Battlefield 2 - Special Forces |
|
Terug naar boven |
|
|
JustOwnd Brigadegeneraal
|
Geplaatst: Vr Aug 10, 2007 12:37 am Onderwerp: |
|
|
1. Battlefield 2142
2. Battlefield 1942
3. Call of Duty 2 _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
Vasslli Lieutenant Generaal
|
Geplaatst: Vr Aug 10, 2007 1:27 am Onderwerp: |
|
|
1: Battlefield 2142
2:Call of Duty 2
3:Call of duty 1 + United offensive _________________
'Sir, Sir, we are surrounded!'
'Excellent, now we can attack in all directions!' |
|
Terug naar boven |
|
|
Abcd007 Lieutenant Generaal
|
Geplaatst: Vr Aug 10, 2007 2:38 am Onderwerp: |
|
|
Ik vind Ghost Recon Advanced Warfighter 2 vet gaaf alleen mijn PC kan het niet hebben.
Misschien haal ik hem voor de xbox 360 _________________ 1+1=2142
[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img] |
|
Terug naar boven |
|
|
pascalkemink Brigadegeneraal
|
Geplaatst: Vr Aug 10, 2007 2:45 am Onderwerp: |
|
|
jeuk is keuk
pijn is fijn
en
bloed moet
?????????????waarom? _________________ pkrocky briggadier generaal
|
|
Terug naar boven |
|
|
Abcd007 Lieutenant Generaal
|
Geplaatst: Vr Aug 10, 2007 2:49 am Onderwerp: |
|
|
pascalkemink schreef: | jeuk is keuk
pijn is fijn
en
bloed moet
?????????????waarom? |
Omdat Rome ook niet in één dag is gesticht denk ik _________________ 1+1=2142
[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img] |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Aug 10, 2007 5:33 am Onderwerp: |
|
|
godverdomme ......dat heeft nix met joden of 40-45 te maken!!! je weet half niet eens wat het betekent als je gelijk over joden begind!!!
jij weet half niet wat je doet als je zon kruis neerzet je weet vast ook niet wie janmaat is ????? maar alsik adolf zeg gaat er misschien eeen belletje rinkelen ga ergen op een kerkhof dingen vernielen en je liefdes kruisje met graffitty spuiten maar als je stoer had willen doen hier met je avatar dan heb je de pot totaal misgeslagen want ook nog zeggen dat het niks te maken heeft met 40-45 hoe blind ben je zeg gewoon sorry ik heb er niet bij nagedacht of zijn je ouders nazis dan kun je er misschien niets aan doen maar nee hoor meneertje puber gat meteen lopen schelden hier denk toch eens na maarja misschien weet je niet beter het ergste vind ik nog wel dat door je reactie blijkt dat je het nog erg vindt ook dat arie het heeft verwijderd fuckink sypmpatysant.................sorry hoor maar wordt hier ggewoon boos van _________________ pkrocky briggadier generaal
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Aug 10, 2007 5:34 am Onderwerp: |
|
|
pascalkemink schreef: | godverdomme ......dat heeft nix met joden of 40-45 te maken!!! je weet half niet eens wat het betekent als je gelijk over joden begind!!!
jij weet half niet wat je doet als je zon kruis neerzet je weet vast ook niet wie janmaat is ????? maar alsik adolf zeg gaat er misschien eeen belletje rinkelen ga ergen op een kerkhof dingen vernielen en je liefdes kruisje met graffitty spuiten maar als je stoer had willen doen hier met je avatar dan heb je de pot totaal misgeslagen want ook nog zeggen dat het niks te maken heeft met 40-45 hoe blind ben je zeg gewoon sorry ik heb er niet bij nagedacht of zijn je ouders nazis dan kun je er misschien niets aan doen maar nee hoor meneertje puber gat meteen lopen schelden hier denk toch eens na maarja misschien weet je niet beter het ergste vind ik nog wel dat door je reactie blijkt dat je het nog erg vindt ook dat arie het heeft verwijderd fuckink sypmpatysant.................sorry hoor maar wordt hier ggewoon boos van |
_________________ pkrocky briggadier generaal
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Aug 10, 2007 5:35 am Onderwerp: |
|
|
sorry maar misschien mag onze lieve duitser ludwig dit wel 2x lezen want volgens mij snapt hij het niet helemaal _________________ pkrocky briggadier generaal
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Aug 10, 2007 6:29 am Onderwerp: |
|
|
A007 schreef: | pascalkemink schreef: | jeuk is keuk
pijn is fijn
en
bloed moet
?????????????waarom? |
Omdat Rome ook niet in één dag is gesticht denk ik |
gesticht ....wauw ik wwet niet maar als je het woord gesticht in een van de oudste spreekwoorden zet vind ik dat het helemaal teniet valt soms moet je een relatie opbouwen en niet stichten snappie !!!???? _________________ pkrocky briggadier generaal
|
|
Terug naar boven |
|
|
Ludwig83 Generaal-Majoor
|
Geplaatst: Vr Aug 10, 2007 10:00 am Onderwerp: |
|
|
pascalkemink schreef: | godverdomme ......dat heeft nix met joden of 40-45 te maken!!! je weet half niet eens wat het betekent als je gelijk over joden begind!!!
jij weet half niet wat je doet als je zon kruis neerzet je weet vast ook niet wie janmaat is ????? maar alsik adolf zeg gaat er misschien eeen belletje rinkelen ga ergen op een kerkhof dingen vernielen en je liefdes kruisje met graffitty spuiten maar als je stoer had willen doen hier met je avatar dan heb je de pot totaal misgeslagen want ook nog zeggen dat het niks te maken heeft met 40-45 hoe blind ben je zeg gewoon sorry ik heb er niet bij nagedacht of zijn je ouders nazis dan kun je er misschien niets aan doen maar nee hoor meneertje puber gat meteen lopen schelden hier denk toch eens na maarja misschien weet je niet beter het ergste vind ik nog wel dat door je reactie blijkt dat je het nog erg vindt ook dat arie het heeft verwijderd fuckink sypmpatysant.................sorry hoor maar wordt hier ggewoon boos van |
http://nl.wikipedia.org/wiki/Swastika
mijn familie heeft vroeger ook voor de moffen moeten werken dus nazi's zitten er niet bij (pubber ben ik niet meer) stoer vind ik het ook niet, nou okeej de moffen liepen wel met die flag maar blijkbaar word het dus direct voor rassenhaat aangezien (wat niet zo is) echte vrienden heb ik dus ook wel.zorry kun je voor je hassen krijgen .
en mijn opa heeft ze zelfs gesaboteerd de moffen.
en als je godverdomme al schelden vind of ben je zo'n kokse waailap ?
EDIT>
sorry voor het geschel _________________ Asus p5n-T Deluxe 780i
Intel e6600 3600 mhz-3800mhz
2xmsi 8800gt oc 740/1800/1000
3 gig G.E.I.L ddr2 800 mhz timing 4-4-4-8
Laatst aangepast door Ludwig83 op Vr Aug 10, 2007 10:29 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Xanem Lieutenant Generaal
|
Geplaatst: Vr Aug 10, 2007 10:17 am Onderwerp: |
|
|
Bedankt ludwig dat je dit keer gereageerd hebt met je verstand en niet met boosheid en dat je hebt gestreden met informatie inplaats van schelden. Alles wat in dat artikkel staat klopt (hoogstwaarschijnlijk) ook, evenmin zullen de meesten mensen niet meteen aan de oudheid denken bij het zien van het door jou gebruikte symbool. Het is en blijft een feit dat de Nazi's in hun haatcampagne het hakenkruis hebben misbruikt en is zo het symbool geworden van intollerantie tegenover andere bevolkingsgroepen. Je kunt daardoor helaas (de orginele betekenis van het hakenkruis was beter) dat symbool niet meer gebruiken zonder dat mensen het assosieren met WWII. En hoewel ik betwijfel dat er mensen die de oorlog meegemaakt hebben op deze site komen, zijn er zeker weten mensen die familie (wel/niet bekend) zijn verloren door de laatste dragers van dat symbool. En als je daar even over nadenkt kom je er vast zelf ook achter dat het niet erg respectvol is om dat dan te gebruiken als avatar.
EDIT: ik zie dat je je post ondertussen hebt aangepast en wat aanvallender bent geworden ik hoop dat je beseft dat het gewoon een gevoelig onderwerp is (voor de een wat meer dan de ander)...
bovendien word gvd. door de meerderheid van mensen nog steed als schelden gezien ja. (ook niet gelovigen)
EDIT:
pascalkemink schreef: | sorry maar misschien mag onze lieve duitser ludwig dit wel 2x lezen want volgens mij snapt hij het niet helemaal |
Het is niet nodig om deze weg in te slaan, dat bevorderd alleen de haat die misbruikt kan worden door types als Adolf H. _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
|