battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

bye bye 2142
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Rohem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 658
Woonplaats: Arnhem / Oldenzaal

BerichtGeplaatst: Zo Sep 09, 2007 1:30 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Jeroen schreef:
Rohem schreef:
Heb de demo net ff gedownload. Graphichs op high, maar kan niet zeggen dat het er geweldig uit ziet..geen anti aliasing? Maar buiten dat, wel leuk spel:) Ooit tijd een gehackte versie gespeeld Smile

AA Zet je ook meestal aan buiten het spel om in de control center van je graka .... Rolling Eyes


LOL Rolling Eyes Oke ga ik ff opzoeken dan Razz Omdat ik het bij bf2142 wel in-game kan doen namelijk Wink
_________________

IGN --> Rohem
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Rohem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 658
Woonplaats: Arnhem / Oldenzaal

BerichtGeplaatst: Zo Sep 09, 2007 1:33 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Vasslli schreef:
Snoei schreef:
we kunnen beter een slotje op dit topic doen voordat iedereen besluit te stoppen



Ja inderdaad vind het erg jammer dat er 2 van onze goede mensen gaan stoppen Sad 2 erg leuke mensen.Maar ja binnekort spelen we mss samen online MOH Airborne en COD4 ik in ieder geval wel Very Happy .

Greetz


MOH airborne lijkt mij ook wel vet ja:)
En wat betreft de tijd, die heeft iedereen minder...das nadeel van school dan weer Sad Vanmiddag toch nog maar es ff die demo van BF2 verder spelen, is toch wel erg vet spel. Die vlietuigen enzo zijn net wat realistischer inderdaad ook..
_________________

IGN --> Rohem
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Zo Sep 09, 2007 3:02 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

nu ik ga niet in RN, ik wil wel nog es 2142 spelen met jullie als jullie er egt op staan, maar ik bedoelde gewoon dat ik niet meer uit mijn eigein of op mn eentje 2142 ga spelen, eerder 2: SF
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.