battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Patch 1.4 BETA3 released

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Zo Okt 28, 2007 1:59 am    Onderwerp: Patch 1.4 BETA3 released Reageren met citaat

EA News update:

Citaat:
"Feedback from the community on the betas for Battlefield 2142 Update 1.4 has been invaluable in making sure it's fully up to standard . Since beta 2 we've been tuning the fixes and changes based on this feedback. But there's one more thing we want to make certain is solid, and that's server stability. To test this, we're releasing this beta file that is a candidate for the final 1.4 Update. If all goes well with this beta release this will be the version subsequently rolled out to Ranked Server Providers.

This beta will be running on a limited number of servers to make sure they're packed out at full capacity and being thoroughly tested. You can download the beta file here. Once again, thank you all for your beta feedback, we really appreciate it."

_________________



Laatst aangepast door Lupes? op Zo Okt 28, 2007 11:37 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Zo Okt 28, 2007 2:39 am    Onderwerp: Reageren met citaat

gut-o-gut ze houden ook maar niet op met die betas van een simpele patch Mad ik ga het niet eens op de voorpagina zetten, laat ze maar met een gewone patch komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Zo Okt 28, 2007 10:18 am    Onderwerp: Reageren met citaat

dutch zei al dat dat al twee weken geleden bekend was, zag het laatst ook staan onderaan me battlefield scherm (ingame als je servers zoekt enzo)
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Jeroen
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 01 Dec 2006
Berichten: 1028
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

BerichtGeplaatst: Zo Okt 28, 2007 1:45 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

major payne schreef:
dutch zei al dat dat al twee weken geleden bekend was, zag het laatst ook staan onderaan me battlefield scherm (ingame als je servers zoekt enzo)

Klopt kijk maar eens op deze link en dan even naar beneden scrollen naar de post van xpnl Wink

http://www.battlefield-2142.nl/forum/viewtopic.php?t=965&postdays=0&postorder=asc&start=60
_________________

"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours."
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Zo Okt 28, 2007 2:23 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee het gaat nu om BETA3. XPNL had het over BETA2 die ik er al boven ook had gepost..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Jeroen
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 01 Dec 2006
Berichten: 1028
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

BerichtGeplaatst: Zo Okt 28, 2007 2:51 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hm ja idd dit is de Final, ik had alleen de topic titel gelezen en daar stond Beta 2 Wink
_________________

"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours."
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Zo Okt 28, 2007 11:37 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ow sorry dan.....

ik dacht mett beta 2 te schrijven dat ik de zo goed als finale versie van de nieuwe patch bedoelde....
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.