battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

online

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
zwartsnuit
Private
Private


Geregistreerd op: 25 Mei 2009
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Ma Mei 25, 2009 5:15 pm    Onderwerp: online Reageren met citaat

ik speel pas net battlefield 2142 maar ik moet een of andere patch downloaden voor online? welke meot ik hebben? alvast bedankjt Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Do Mei 28, 2009 4:57 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Wss heb je idd niet de laatste versie, check de EA site anders voor de meest recente patch
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
alice
Private
Private


Geregistreerd op: 21 Okt 2013
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Ma Okt 21, 2013 11:13 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Als ik vervolgens het scoreblad bekijk valt op dat er iedere keer na het verschijnen van de tekst de score van spelers "bevriest". Uiteindelijk wordt er bij niemand nog maar ergens iets bijgeteld.
Ben zelf ook admin op een server en maak gebruik van cc. Het vreemde is dat er niets van deze hacker of zijn acties verschijnt in cc. Enige opvallende is dat er meer spelers in het spel aanwezig zijn dan cc aangeeft. Alsof de persoon die gehacked wordt (tijdelijk) uit cc verdwijnt.
_________________
Leather Jackets http://leathershot.com/
pmp certification pmp certification
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.