battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

please help me

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Commander.G
Private
Private


Geregistreerd op: 29 Mrt 2012
Berichten: 2
Woonplaats: ergens

BerichtGeplaatst: Do Mrt 29, 2012 6:07 pm    Onderwerp: please help me Reageren met citaat

I have a battlefield 2142 on mac 10.7.3. it starts running and then it stops. can someone tell me what to do.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
katelara
Private
Private


Geregistreerd op: 27 Jan 2014
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Ma Jan 27, 2014 9:38 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Een bluescreen voorkomt eigenlijk een crash, meestal veroorzaakt door een van je drivers die niet helemaal goed werkt of niet geupdated is. Bij spellen als battlefield heb je een heel grote kans dat het de drivers van je grafische kaart zijn, maar het kan ook aan je geluidkaart of zelfs netwerkkaart liggen.
_________________
kate
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Commander.G
Private
Private


Geregistreerd op: 29 Mrt 2012
Berichten: 2
Woonplaats: ergens

BerichtGeplaatst: Di Jan 28, 2014 8:53 pm    Onderwerp: thx! Reageren met citaat

ik heb het ondertussen al gefixt. ik heb deze post namelijk 2 jaar geleden gepost Very Happy. haha maar alsnog bedankt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.