battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

EA
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Zuigt EA Of Ownt Die De Sjit
Ea Ownt alles
23%
 23%  [ 6 ]
Ea Is wel te doen
46%
 46%  [ 12 ]
Ea Zuigt Kei en Keihard :P
30%
 30%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 26

Auteur Bericht
jeffrey
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 06 Aug 2006
Berichten: 205

BerichtGeplaatst: Do Feb 15, 2007 5:02 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

EA Games is de maker van een groot deel van de markt voor pc games. Het lijkt me dus reeel de optie te kiezen 'EA OWNT ALLES', wij spelen namelijk ook BF2142 en bijna iedereen zit wel te wachten op de uitbreiding northern strike.
Wel vind ik dat EA meer moet doen aan de bugs in pc-games. In games voor platforms vind je ze amper, dat moet ook wel want daar kun je niet zomaar een patch uitbrengen.
Het lijkt me voor EA ook moeilijk om ale bugs te fixen. Want er komen vaak nieuwe bugs als ze een oude proberen te herstellen. Ik verwacht wel een toekomst zonder bugs! Misschien Battlefield Bad company!?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Do Feb 15, 2007 7:28 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Das niet waar, EA investuurd in goede gamemakers, ea maakt juist veel problemen. Als iemand investeerd zoals de EA zullen de games ook gewoon uitkomen (meschien zonder fouten)
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Viper
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 02 Dec 2006
Berichten: 186

BerichtGeplaatst: Zo Feb 18, 2007 7:06 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

maar mij lijkt het zo weer dat je eigenlijk nooit alle bugs in het begin er uit kan halen alleen als je een team van gamers dat spel een maand ofzo laat spelen dan kom je mischien achter alle bugs er is altijd wel een of ander klein bugje met grote invloed en met patches kan je dat er uit halen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.