battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

film
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Media and Design
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Snaerfy
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 238

BerichtGeplaatst: Za Apr 07, 2007 2:43 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb een tv kaart en dan is het heel gemakkelijk om zonder lag op te nemen.... ik gebruik daarvoor iuvcr en dat neemt gewoon je beeld op, dus ook als ik een ander spel doe of als ik op me bureau blad ben. En dan vervolgens kan je het editen met Sony vegas studio, tenminste dat doe ik altijd met behulp van dit programma. Trouwens ik denk dat je bedoeld dat je een demo wil maken van het spel of niet?
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JustOwnd
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 07 Apr 2007
Berichten: 217

BerichtGeplaatst: Ma Apr 09, 2007 5:20 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Snaerfy schreef:
ik heb een tv kaart en dan is het heel gemakkelijk om zonder lag op te nemen.... ik gebruik daarvoor iuvcr en dat neemt gewoon je beeld op, dus ook als ik een ander spel doe of als ik op me bureau blad ben. En dan vervolgens kan je het editen met Sony vegas studio, tenminste dat doe ik altijd met behulp van dit programma. Trouwens ik denk dat je bedoeld dat je een demo wil maken van het spel of niet?


Ik probeer ook filmpjes op te nemen met iuvcr, alleen staat bij device settings alleen mijn Logitech webcam Rolling Eyes
Ik heb een GeForce 6800GS + TV Out en de nieuwste drivers
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Media and Design Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.