battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Militairen getraind door computerspel.
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> The "Officers Mess"
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Assasijn
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 26 Mei 2007
Berichten: 540

BerichtGeplaatst: Vr Aug 03, 2007 4:18 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

major payne schreef:
hmm, ik wil over een jaar bij de marine en dan heb ik toch liever een m16 of m24 in m'n handen dan een toetsenboord en muis.


ben ik benieuwd naar. ik wil graag bij de landmacht maar marine is ook leuk. waarom kies jij voor de marine? als ik vragen mag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
WuxWu
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 22 Dec 2006
Berichten: 1174
Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)

BerichtGeplaatst: Vr Aug 03, 2007 5:33 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Zijn mama werkt daar in de kantine en dan krijgt ie van die heerlijke sandwiches

On-topic: wss verliezen die soldaten inderdaad, maar als het in real life is dan zijn die soldoaten weer in het voordeel.
_________________
Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
NLminionNL
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 14 Jan 2007
Berichten: 970
Woonplaats: Huizen

BerichtGeplaatst: Vr Aug 03, 2007 5:39 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou bij de luchtmacht gaan =P me papiertje lag al klaar.. nu ben ik elektro monteur hahaha =P
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Vr Aug 03, 2007 6:39 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

northwestern1 schreef:
major payne schreef:
hmm, ik wil over een jaar bij de marine en dan heb ik toch liever een m16 of m24 in m'n handen dan een toetsenboord en muis.


ben ik benieuwd naar. ik wil graag bij de landmacht maar marine is ook leuk. waarom kies jij voor de marine? als ik vragen mag.


Marine vind ik leuker omdat het de elite is, je wordt niet zomaar toegelaten. Als je daar eenmaal bij zit kan het nog moeilijker omdat je je kan specializeren. Als specializatie kan je onder andere sluipschutter of BBE'er worden (er zijn er nog meer zoals kikvorsman, mounty, radioman, anti tank eenheid, ect) BBE is de echte elite dit is het Nederlandse anti terroristen team dit lijkt mij erg cool om te doen.

Je loopt als marinier wel altijd vooraan omdat je de connectie bent tussen water en land dus je moet niet bang zijn voor schietgevechten. Je bent ook na je training overal in zetbaar (qua patit orbis, zo ver de wereld strekt) en de kans is ook erg groot dat je uitgezonden wordt. (krijg je wel weer meer voor uitbetaald) Je hebt zoiezo berg training in Noorwegen, regelmatige schiettraining in Engeland (sommige dingen mag je namelijk niet in Nederland doen) dus je zal zeker naar andere landen gaan.

Ik ga het in ieder geval proberen

NLminion schreef:

Waarom ? je mag toch niet schieten =P haha


Jawel, in nederland achter muurtjes op de veilige manier. Daarvoor gaan ze om de zoveel tijd naar Engeland zodat je daar over die heuveltjes loopt en vanuit het normale terein schiet (en handgranaten gooit)
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Assasijn
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 26 Mei 2007
Berichten: 540

BerichtGeplaatst: Za Aug 04, 2007 8:41 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Oke, het duurt nog 2 jaar voordat ik me bij 1 van de 2 ga aanmelden voor de slectie dag en dan zal ik mijn keuze nog eens goed overwegen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NLminionNL
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 14 Jan 2007
Berichten: 970
Woonplaats: Huizen

BerichtGeplaatst: Za Aug 04, 2007 9:16 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind wel dat het nu een rommeltje is bij Defensie.. Zeker qua organisatie en helemaal qua spullen.. Kijk maar is naar die fijne oorlog -_-' kikkerlandje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ludwig83
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor


Geregistreerd op: 16 Apr 2007
Berichten: 401
Woonplaats: beilen

BerichtGeplaatst: Za Aug 04, 2007 11:59 am    Onderwerp: Reageren met citaat

major payne schreef:
hmm, ik wil over een jaar bij de marine en dan heb ik toch liever een m16 of m24 in m'n handen dan een toetsenboord en muis.

m16 lol nederland gebruikt de diemaco c serie's
_________________
Asus p5n-T Deluxe 780i
Intel e6600 3600 mhz-3800mhz
2xmsi 8800gt oc 740/1800/1000
3 gig G.E.I.L ddr2 800 mhz timing 4-4-4-8
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Ludwig83
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor


Geregistreerd op: 16 Apr 2007
Berichten: 401
Woonplaats: beilen

BerichtGeplaatst: Za Aug 04, 2007 12:04 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

major payne schreef:
northwestern1 schreef:
major payne schreef:
hmm, ik wil over een jaar bij de marine en dan heb ik toch liever een m16 of m24 in m'n handen dan een toetsenboord en muis.


ben ik benieuwd naar. ik wil graag bij de landmacht maar marine is ook leuk. waarom kies jij voor de marine? als ik vragen mag.


Marine vind ik leuker omdat het de elite is, je wordt niet zomaar toegelaten. Als je daar eenmaal bij zit kan het nog moeilijker omdat je je kan specializeren. Als specializatie kan je onder andere sluipschutter of BBE'er worden (er zijn er nog meer zoals kikvorsman, mounty, radioman, anti tank eenheid, ect) BBE is de echte elite dit is het Nederlandse anti terroristen team dit lijkt mij erg cool om te doen.

Je loopt als marinier wel altijd vooraan omdat je de connectie bent tussen water en land dus je moet niet bang zijn voor schietgevechten. Je bent ook na je training overal in zetbaar (qua patit orbis, zo ver de wereld strekt) en de kans is ook erg groot dat je uitgezonden wordt. (krijg je wel weer meer voor uitbetaald) Je hebt zoiezo berg training in Noorwegen, regelmatige schiettraining in Engeland (sommige dingen mag je namelijk niet in Nederland doen) dus je zal zeker naar andere landen gaan.

Ik ga het in ieder geval proberen

NLminion schreef:

Waarom ? je mag toch niet schieten =P haha


Jawel, in nederland achter muurtjes op de veilige manier. Daarvoor gaan ze om de zoveel tijd naar Engeland zodat je daar over die heuveltjes loopt en vanuit het normale terein schiet (en handgranaten gooit)


lol marine en elite no way. bbs en kct die zijn elite
_________________
Asus p5n-T Deluxe 780i
Intel e6600 3600 mhz-3800mhz
2xmsi 8800gt oc 740/1800/1000
3 gig G.E.I.L ddr2 800 mhz timing 4-4-4-8
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Za Aug 04, 2007 12:08 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Marine is al elite hoor, landmacht is niets vergeleken met de marine (dan bedoel ik uiteraard het korps mariniers)

Bij de marine wordt je ook niet zomaar toegelaten, de toelatingseisen zijn al erg zwaar. Ik ga dit jaar onwijs veel hardlopen en kranten lezen (je moet ook dingen weten over waar de Marine gepositioneerd is, meningen over dingen die ze bv in Irak doen) ik hoop echt dat het lukt, het is een geweldig leven elke dag weer en je krijgt er nog voor betaald ook.

Hoe oud moet je minimaal zijn voor de landmacht ?, ik heb nu even geen zit om het op te zoeken dus ik vraag het maar gewoon
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
NLminionNL
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 14 Jan 2007
Berichten: 970
Woonplaats: Huizen

BerichtGeplaatst: Za Aug 04, 2007 1:06 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

17 en dan kan je een instapjaar doen. en met 18 kan je gewoon de opleiding in
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Assasijn
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 26 Mei 2007
Berichten: 540

BerichtGeplaatst: Za Aug 04, 2007 2:22 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

major payne schreef:
Marine is al elite hoor, landmacht is niets vergeleken met de marine (dan bedoel ik uiteraard het korps mariniers)

Bij de marine wordt je ook niet zomaar toegelaten, de toelatingseisen zijn al erg zwaar. Ik ga dit jaar onwijs veel hardlopen en kranten lezen (je moet ook dingen weten over waar de Marine gepositioneerd is, meningen over dingen die ze bv in Irak doen) ik hoop echt dat het lukt, het is een geweldig leven elke dag weer en je krijgt er nog voor betaald ook.

Hoe oud moet je minimaal zijn voor de landmacht ?, ik heb nu even geen zit om het op te zoeken dus ik vraag het maar gewoon


bij de landmacht vallen er ook 10.000 van de 15.00o af. bromn heb ik niet meer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Za Aug 04, 2007 2:34 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

bij marine valt veel meer af, de voorselectie is moeilijk en dan in de opleiding valt nog eens 2/3 af

Ik wil de landmacht niet beledigen ofzo maar ik vind het Korps Mariniers toch elite, daar kan niemand iets aan veranderen.
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!


Laatst aangepast door major payne op Za Aug 04, 2007 2:36 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Ludwig83
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor


Geregistreerd op: 16 Apr 2007
Berichten: 401
Woonplaats: beilen

BerichtGeplaatst: Za Aug 04, 2007 2:35 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

major payne schreef:
Marine is al elite hoor, landmacht is niets vergeleken met de marine (dan bedoel ik uiteraard het korps mariniers)

Bij de marine wordt je ook niet zomaar toegelaten, de toelatingseisen zijn al erg zwaar. Ik ga dit jaar onwijs veel hardlopen en kranten lezen (je moet ook dingen weten over waar de Marine gepositioneerd is, meningen over dingen die ze bv in Irak doen) ik hoop echt dat het lukt, het is een geweldig leven elke dag weer en je krijgt er nog voor betaald ook.

Hoe oud moet je minimaal zijn voor de landmacht ?, ik heb nu even geen zit om het op te zoeken dus ik vraag het maar gewoon


jonge het corps mariniers zijn niet elite de bbs en corps commado's daarin tegen wel velemalen zwaarder ook. mariniers opleiding is ook maar een jaartje en de doorlatings test is niet zo zwaar cluster 4 moet je hebben en die had ik (ik wou namelijk bij de luchtmobiele brigade daar moet je ook cluster4 voor hebben en de opleiding is ook een jaar) verder is corps mariniers net zo zwaar al de luchttmobiele brigade van de landmacht. ik kan het weten want een maat van me is marinier en ik wou bij de luchtmobile brigade. verder als je regelmatig aan fitness en hardlopen doet, goede ogen en gehoor hebt word je al snel toegelaten.
_________________
Asus p5n-T Deluxe 780i
Intel e6600 3600 mhz-3800mhz
2xmsi 8800gt oc 740/1800/1000
3 gig G.E.I.L ddr2 800 mhz timing 4-4-4-8
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Ludwig83
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor


Geregistreerd op: 16 Apr 2007
Berichten: 401
Woonplaats: beilen

BerichtGeplaatst: Za Aug 04, 2007 2:54 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

major payne schreef:
bij marine valt veel meer af, de voorselectie is moeilijk en dan in de opleiding valt nog eens 2/3 af

Ik wil de landmacht niet beledigen ofzo maar ik vind het Korps Mariniers toch elite, daar kan niemand iets aan veranderen.

hahaha, omg zit je er zelf bij ofzo nee dus anders zij je dit niet.
luchtmobiele van de landmacht is net zo zwaar mischien zelfs zwaarder.
en over elite gesproken de bbl (bijzondere bijstands eenheid) en kct (korps commando troepen) die zijn elite.
_________________
Asus p5n-T Deluxe 780i
Intel e6600 3600 mhz-3800mhz
2xmsi 8800gt oc 740/1800/1000
3 gig G.E.I.L ddr2 800 mhz timing 4-4-4-8
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
NLminionNL
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 14 Jan 2007
Berichten: 970
Woonplaats: Huizen

BerichtGeplaatst: Za Aug 04, 2007 3:04 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ehm lekker boeiend ? je moet doen wat je leuk vind of lijkt. ieder zijn ding toch. tenzij je ermee wil patsen ofzo Rolling Eyes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> The "Officers Mess" Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.