battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Installatie en opstartproblemen

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
foxsailor
Private
Private


Geregistreerd op: 06 Nov 2006
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: Ma Nov 06, 2006 10:09 am    Onderwerp: Installatie en opstartproblemen Reageren met citaat

Hallo luitjes!!

Sinds vanmorgen ben ik bezig om battlefield aan de praat te krijgen, zonder suc6 helaas.

Allereerst krijg ik verscheidene md5 errors tijdens het installeren. Hierdoor zijn verscheidene mappen niet geinstalleerd. Door te klikken op doorgaan kon ik de installatie nog afronden, maar dus niet optimaal. Als ik vervolgens, om het spel te testen,snel ff een singleplayer map wil spelen, krijg ik de volgende foutmelding:

memory.dll: sanity check: block size- 2070937596 (2121.00mb) doesn't seem sane
memory.dll: all alloc attempts failed for size -2070937596

Heb ik een brakke harde schijf, dvd speler of geheugen?

Heeft iemand een oplossing voor deze problemen?

Alvast bedankt!!

Foxsailor
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fear
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 18 Okt 2006
Berichten: 549

BerichtGeplaatst: Ma Nov 06, 2006 10:46 am    Onderwerp: Reageren met citaat

ik zou het zo niet 1 2 3 weten, maar als je zeker wilt weten dat het niet aan de software ligt moet je ff je systeem formateren en opnieuw instaleren en ff opletten dat je alle drivers installeerd en update.

krijg je dan nog de zelfde foutmelding kun je met aangrenzende zekerheid zeggen dat het aan de software ligt en moet je contact opnemen met EA nederland.

verder zou ik het ook niet weten.
_________________



^^mijn muis^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
foxsailor
Private
Private


Geregistreerd op: 06 Nov 2006
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: Ma Nov 06, 2006 11:03 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb het systeem net een week geleden geformateerd en xp geinstalleerd.

Heb intussen ook geprobeerd om alles te kopieren naar de pc en vandaar te installeren, probleem blijft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
guest123
Private
Private


Geregistreerd op: 06 Nov 2006
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Ma Nov 06, 2006 6:53 pm    Onderwerp: Re: Installatie en opstartproblemen Reageren met citaat

Hallo alemaal Very Happy

Ik heb een vraagje over battlefield 2142 installatie. ik heb battlefield rzr gedownload dan heb ik alemaal van deze bestandjes : rzr-2142.001 tot en met rzr-2142.o70 ofzo weet iemand ook hoe ik die bestandjes enzo moet instaleren?.. al vast bedankt Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
foxsailor
Private
Private


Geregistreerd op: 06 Nov 2006
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: Zo Nov 12, 2006 1:11 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Een ieder bedankt voor de reacties. Heb intussen het probleem opgelost en wel door alle achtergrondprogrammas uit te schakelen en de temp folder leeg te maken. Daarna liep alles als een zonnetje.!!!! Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snarf26966
Private
Private


Geregistreerd op: 20 Nov 2006
Berichten: 9
Woonplaats: Emmen

BerichtGeplaatst: Vr Jan 12, 2007 11:09 am    Onderwerp: Re: Installatie en opstartproblemen Reageren met citaat

guest123 schreef:
Hallo alemaal Very Happy

Ik heb een vraagje over battlefield 2142 installatie. ik heb battlefield rzr gedownload dan heb ik alemaal van deze bestandjes : rzr-2142.001 tot en met rzr-2142.o70 ofzo weet iemand ook hoe ik die bestandjes enzo moet instaleren?.. al vast bedankt Very Happy


Hert ziet er uit dat het een rar bestand is.
Is dit wel een legale versie?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Vasslli
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 07 Nov 2006
Berichten: 528
Woonplaats: Silo 5

BerichtGeplaatst: Vr Jan 12, 2007 11:19 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey,
Ik ben vrij zeker dta jij een geen legale versie hebt waarschijnlijk een gedownloade versie via torrents ofzo,aangezien je bezig bent over die bestandjes rzr (razor) zullen waarschijnlijk allemaal rar bestandjes zijn dus het eerste 001 ofzo open je et winrar en daarin zal wel een setup enzo staan gewoon het eerste openen de setup zoeken en dubbelklik en zal ie beginne instaleren.
Maar aangezien je volgens mij geen legale versie hebt zal je denk ik niet online kunnen tenzij op gekraakte servers of als dat al bestaat voor bf 2142.
Zulke games ben je beter dat je koopt en als je niet zeker weet of je het graag gaat spelen speel dan de demo.
_________________


'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.