battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Geheugen Probleem

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Krant
Hoofd Korporaal Goud
Hoofd Korporaal Goud


Geregistreerd op: 21 Mei 2006
Berichten: 10
Woonplaats: Baarlo

BerichtGeplaatst: Vr Nov 17, 2006 2:19 am    Onderwerp: Geheugen Probleem Reageren met citaat

Hallo, ik heb een probleem, misschien hebben sommigen van jullie hetzelfde.

Eerst de uitleg:

Bf doet het perfect, geen problemen, pc kan het makkelijk aan. Goed videokaart, goed processor en 2 GB aan RAM-geheugen.

Als ik bf nu opstart en ik wil spelen gaat dat. Geen problemen, maar soms, laadt mijn pc een map 2x (ofzo, zo heel precies weet ik het niet) waardoor mijn geheugen 99 procent in gebruik is. Spel opnieuw opstarten heeft geen zin. Enigste oplossing die ik zie is pc opnieuw opstarten. Kunnen jullie mij misschien helpen?

Voor diegene toch nog willen weten welke videokaart/processor enz. hebt, aanschouw:

Processor - AMD Athlong 64 3500+
gfx-kaart - Asus 6800 GT
Geheugen - 2 GB 4 setjes van 512, zelfde merk(type).
Mobo - Asus AX8

Ik denk zelf dat het niet aan het hardware ligt, want alleen specifiek bij dit spel heb ik dat mijn pc 2x alles in mijn geheugen stopt....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.