battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Punk buster op Vista
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
raider
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 20 Nov 2007
Berichten: 137

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 03, 2008 5:19 pm    Onderwerp: Punk buster op Vista Reageren met citaat

ik heb nu dus dat stomme Vista....en nu meteen voor het eerst in mijn laaaange game geschiedenis heb ik een probleem met PunkBuster Shocked

als ik in een bf2142 server zit kickt me punk buster me er meteen uit. Ik heb de FAQ's gelezen ook die voor Punk buster k heb dat progamma gedownload bf2142 toegevoegd.
Maarrr toen zat ik vast met die 2e file downloaden (volgens mij klopt die site niet snap dr geen zak van)

Toen wou ik naar de volgende stap toen kon ik UITVOEREN niet vinden in Vista waar staat dat in godsnaam!!! Zijn ze zo gek geworden dat ze dat er uit halen?!?!?! Start menu van XP was prima waarom veranderen ze het Question Stink windos Mad alles stink aan vista behalve DX10.

(ik heb over dit laatste even mijn mening gegeven en ik wil er graag geen off topic spam over ik wil gewoon geholpen worden PB goed op *kuch*kut*kuch* vista hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Jeroen
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 01 Dec 2006
Berichten: 1028
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 03, 2008 5:20 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Draai je BF2142 onder administrator ?
_________________

"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours."
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
raider
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 20 Nov 2007
Berichten: 137

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 03, 2008 5:35 pm    Onderwerp: Re: Punk buster op Vista Reageren met citaat

Die stap met die internet site is nu gelukt maar ik kan nog steeds uitvoeren niet vinden op Vista :S

En ik heb maar een acc dus hij zal wel op administrator draaien (of niet??? ((kut vista!!))

Ik heb een screen gemaakt van de foutmelding die ik krijg (het kit menu is nog niet eens opgestart of k word al weer gekickt omfg) De link is naar X-fire site (weet niet hoe je hier afbeeldingen add.)

http://www.xfire.com/screenshots/22flash22/ss_file-4889c6364f66a4a627607aaed29ffbedac522ca7.png

even voor de duidelijk heid dit staat er dus:
PB IMPORTANT: RESYRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrA.exe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
SID
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 16 Aug 2007
Berichten: 760
Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 03, 2008 6:26 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

VISTA IS NIET KUT !!!
alles wat het niet doet aan jou pc, dus fout is doe je zelf, of je nu een virus krijgt of software niet kan laten werken, ga dus stap voor stap over wat je moet doen.

Dus nooit zeggen dat software niet deugt ! Razz
_________________


"aku membel dirimu masih"

The Great Khali says: he call u !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam MSN Messenger
jezzol
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 1049
Woonplaats: Driebergen

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 03, 2008 6:44 pm    Onderwerp: Reageren met citaat


-recent-


Microsoft is al sinds het begin der tijden bezig met slechte programma's te maken. Het enige positieve dat ze hebben, is dat er spelletjes voor hun besturingssystemen worden gemaakt. Als je kijkt naar Apple, dit loopt gewoon 5 jaar voor op Microsoft en is nog relatief goedkoop, als je het naast een gamer pc zet, die lang niet dezelfde capacieteit heeft als een Mac.
_________________


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
raider
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 20 Nov 2007
Berichten: 137

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 03, 2008 7:32 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Fazz Niks is meer kut dan Vista gast!!! Het is dus WEL kut je systeem presteerd er veel slechter door!!! Exclamation Het is dus gewoon KUT! acepteer/weet je dat niet dan weet je niks van pc's mischien vind jij Vista handig Maar technies gezien is het KUT!

Maar dat hebben we gehad ik zei nog geen off topic spam maar wat gebeurt er omfg...

kunnen we nu gezelig met ze alle mijn probleem oplossen?? Hoe zorg ik dat me pb werkt op vista enz enz lees t orginele probleem maar omfg!! Question



(vista kut!)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sentienel
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 16 Nov 2006
Berichten: 204

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 03, 2008 8:11 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat invoerveldje bij het zoeken van een programma bij het startmenu is hetzelfde als Uitvoeren in xp Wink tik bijv maar cmd in,...precies hetzelfde

Tik bij dat veldje 'services' in en druk op enter (of klik op het resultaat)
Zoek in services naar PnkBstrA.exe (en eventueel PnkBstrB.exe) Hopelijk staan ze er tussen, met Vista kun je het nooit weten.
Zorg dat ze allebei gestart zijn en automatisch starten.

Zorg wel dat Punkbuster via dat programmatje geupdate is, dan kun je een niet-geupdate BP uitsluiten van het probleem. Kan niet al te moeilijk zijn.
Run BF2142 als administrator...(rechtermuisknop / Als administrator uitvoeren of wijzig het in de eigenschappen van de snelkoppeling)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 03, 2008 8:15 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

fazz schreef:
VISTA IS NIET KUT !!!
alles wat het niet doet aan jou pc, dus fout is doe je zelf, of je nu een virus krijgt of software niet kan laten werken, ga dus stap voor stap over wat je moet doen.

Dus nooit zeggen dat software niet deugt ! Razz
Mwoah moet ik je toch even corrigeren. Software is wel degelijk kut, je kan de schuld eigenlijk bij 2 kanten neer leggen. De fout zit m vaak bij drivers. Vista is nieuw, en daar werken drivers van XP dus 9/10 x niet op. Vista zegt, dan moeten die bedrijven met drivers maar nieuwe maken voor Vista. Opzich geen gek voorstel, maar omdat die bedrijven dat niet doen zit je dus met de gebakke peren.. Vista zou dan kunnen zeggen, kom we bieden ook ondersteuning voor de drivers van XP, maar dat doen ze niet. Dus kortom, je zit met iets wat verouderde hardware (ontwikkeld voor vista), dan is gewoon de kans groot dat je dus niet met die hardware kunt overstappen op Vista. Eigenlijk is de fabrikant dus in de fout, maar Microsoft heeft denk ik ook enige verantwoordelijkheid naar de gebruiker toe om drivers te supporten.

Dit is dus ook (een van) de reden waarom ik nog niet echt ben over gestapt. Mijn TV-kaart werkt er gewoon niet goed voor. Eerst zeiden ze dat ze totaal Vista er niet mee supporten, hebben ze denk ik veel klachten van gehad, nu supporten ze het officieel wel maar het werkt gewoon voor geen meter. (Wanneer je tv aanzet gooit ie je op een mode dat je windows toets tab niet kan gebruiken en je krijgt een leleijke rand om je tv scherm heen). Dusja nougoed even genoeg gelult weer Razz Over enkele jaren komt er geloof ik al wel een nieuwe windows. Misschien dat ik vista wel oversla. Maar wieweet komen er strax (meer) games die geen XP meer ondersteunen en moet ik misschien toch maar over. Razz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Sentienel
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 16 Nov 2006
Berichten: 204

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 03, 2008 8:24 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ach, het is maar in welke situatie je zit. Ik heb allemaal 'nieuwe' hardware die met Vista in het achterhoofd is ondersteund. (dikke sticker met Vista Ready!) kun je wel met een korreltje zout nemen, maar toch heb ik weinig problemen met Vista.
Mijn TV kaart werkt iig prima onder Vista (Home premium) Smile

Oftewel met redelijk nieuwe hardware zul je Vista prima kunnen gebruiken, maar met hardware van meer dan 2 jaar oud is het toch wel goed te onderzoeken wat wel en niet ondersteund wordt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jezzol
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 1049
Woonplaats: Driebergen

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 03, 2008 8:33 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat mij betreft: ik wacht liever zo lang mogelijk met Vista, beetje de kat uit de boom kijken. Als alles is opgelost, en XP software alleen nog maar "in den ouden doosch" te vinden is haal ik Vista in huis. Smile
_________________


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
SID
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 16 Aug 2007
Berichten: 760
Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 03, 2008 9:02 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar nu komt hij dan he !!!
















Software word gemaakt door mensen, dus de software kan niet fout zijn, de software zelf kan er niks aan doen, Maar de mensen die hem maken die WELLLL Cool

Bij deze software kan niet kut zijn, maar de mensen die er fout mee omgaan wel....
_________________


"aku membel dirimu masih"

The Great Khali says: he call u !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam MSN Messenger
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 03, 2008 9:11 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ugh, als je zegt dat software kut is, dan bedoel je dus dat je je er aan stoort of, het is slecht gemaakt. Die uitspraken kun je er ook over doen.. ik weet niet wat jij voorde rest met iets kut vinden bedoelt Smile

Je kan ook zeggen kut computer! als dat ding niet op schiet. Sterker nog ik denk eerder dat iets kut vinden vaker gebruikt word op voorwerpen (en ook software.. is het zelfde) dan op mensen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
SID
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 16 Aug 2007
Berichten: 760
Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 03, 2008 10:12 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

als je pc niet opschiet ben je of
1. ongeduldig
2. je hebt zooi aanstaan waar je niks aan het en alleen maar ruimte in beslag neemt.
3. niet Gig's, 512mb of zo Razz

Edit- Waarom zegt men kut,

Ik zeg meestal kut omdat het gewoon kut is KUT.
Ik zeg ook kut als je het met je maten over je vriendin haar kut hebt.
Ik zeg GEEN kut als ik het met mijn vriendin ergens over heb, alleen als ik ga vloeken Razz

het leven is soms kut...
_________________


"aku membel dirimu masih"

The Great Khali says: he call u !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam MSN Messenger
Snoei
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 12 Nov 2006
Berichten: 1584
Woonplaats: 's-Graveland

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 03, 2008 10:41 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

fazz wijzig ff je onderschrift, wat een enorm ding zeg Shocked
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kipje
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor


Geregistreerd op: 21 Mrt 2007
Berichten: 251
Woonplaats: Zevenaar

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 03, 2008 10:42 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Snoei schreef:
fazz wijzig ff je onderschrift, wat een enorm ding zeg Shocked


omg Ja zelfs voor mijn zoveel inch breedbeeld issie nog redelijk "Beeldvullend" Laughing
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.