battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

slechte patch 1.5

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jessica
Hoofd Korporaal Goud
Hoofd Korporaal Goud


Geregistreerd op: 02 Jun 2008
Berichten: 12

BerichtGeplaatst: Ma Jun 02, 2008 6:35 pm    Onderwerp: slechte patch 1.5 Reageren met citaat

Sinds een paar maanden speel ik bf 2142 en ik was zeer enthousiast over de muziek en de maps. Ik ben mij gaan specializeren in een sniper. en ik kan al aardig overweg met die sniperguns. Daarbij ben ik van mening dat een sniper een beetje op de achtergrond werkt en ondersteuning geeft aan het front. Een sniper moet volgens mij ook onzichtbaar zijn. Nu vond ik 2 maps waar ik fijn kon opereren nl Remagen the brigde en Liberation of Leipzig. Dit zijn wel mijn favoriete maps. Maar nu wil het geval dat sinds de nieuwe patch 1.5 uit is er bijna geen aanbod is van deze 2 maps. Wat ik toch heel jammer vindt.
Een tweede minpunt aan patch 1.5 is dat ik de muziek behoorlijk bagger vind en de map operation Shingle weinig creativiteit bevat.Het is een samenraapsel van verschillende elementen uit verschillende maps zoals de bridge uit bridge of Remagen en de torens uit suez. het is net een appekooi. Ik had van EA toch wel beter verwacht. Het is altijd ergens inklauteren. Waarom niet eens de grond in met verwoeste metro tunnels onder de stad Hebben ze daar bij EA zon slechte creativelingen zitten
Dus voor mij is patch 1.5 een slecht maaksel.

gr Jessica[/b]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jezzol
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 1049
Woonplaats: Driebergen

BerichtGeplaatst: Ma Jun 02, 2008 6:39 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm, ik vind 1.5 alleen leuk omdat ik dan (voor zover ik nog BF2142 speel) Wake Island kan spelen. Die was echt meesterlijk in BF2. Very Happy

Ik denk trouwens dat een metrostation geen goede map zou zijn omdat BF2142 veel te arcade is.

offtopic: w00t een vrouwelijke gamer. Shocked Razz Mr. Green
_________________


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
Snoei
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 12 Nov 2006
Berichten: 1584
Woonplaats: 's-Graveland

BerichtGeplaatst: Ma Jun 02, 2008 6:45 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

het gaat toch niet om muziek tijdens een FPS? En vind je het gek dat die maps niet meer worden gespeeld? als er nieuwe maps met een patch uitkomen dan zullen die eerst heel veel gespeeld worden, waarna het geleidelijk weer naar de oude situatie gaat. Daarintegen hebben ook heel veel mensen NS niet. Maar om te snipen hoef je niet onzichtbaar te zijn, als je snel hs kunt schieten ben je op lange afstand onverslaanbaar.
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rohem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 658
Woonplaats: Arnhem / Oldenzaal

BerichtGeplaatst: Ma Jun 02, 2008 7:17 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

maar daar is niet iedereen zo goed in als dat jij bent Wink
_________________

IGN --> Rohem
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Snoei
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 12 Nov 2006
Berichten: 1584
Woonplaats: 's-Graveland

BerichtGeplaatst: Ma Jun 02, 2008 8:15 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik ben ook niet de beste in sniper natuurlijk, maar als je een paar uur oefent heb je een redelijk snelle precieze aim
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sejin
Luitenant-Kolonel Zilver
Luitenant-Kolonel Zilver


Geregistreerd op: 01 Mei 2008
Berichten: 69
Woonplaats: Hattem,Gelderland

BerichtGeplaatst: Ma Jun 02, 2008 8:26 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

jezzol schreef:
Hmm, ik vind 1.5 alleen leuk omdat ik dan (voor zover ik nog BF2142 speel) Wake Island kan spelen. Die was echt meesterlijk in BF2. Very Happy

Ik denk trouwens dat een metrostation geen goede map zou zijn omdat BF2142 veel te arcade is.

offtopic: w00t een vrouwelijke gamer. Shocked Razz Mr. Green

^^ ja die sterven uit (Zij Barteh)

maarja kan altijd

TS?
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.