battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Battlefield 3!

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
JNNSK
Private
Private


Geregistreerd op: 25 Feb 2011
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Vr Feb 25, 2011 12:27 pm    Onderwerp: Battlefield 3! Reageren met citaat

Youtube, EA.com, google, ingame bij BF2142, Overal!
Overal nieuws over de nieuwe battlefield: Battlefield 3!
Sinds 2007 al geruchten, en daar komt hij dan eindelijk!

Een paar feiten wat al is

Battlefield 3 komt in de herfst, met bipods die je overal kan gebruiken [ook liggend op de grond]
64 players maps,
straaljagers komen terug,
�berhaupt weer liggen, wat je niet in Bad Company kon.
1 maand na de release komt expansion alweer uit, soort mappack met oldschool minimaal 4 oldschool BF2 maps en voertuigen [Back To Karkand heet ie]
De expansion zit in limited edition gratis bij, nieuwe bf3 mappen zijn namaak van echte plekken zoals parijs, tiran en new york.
Wat ook realistisch word, als medic kan je een teamlid mee"slepen" [Zoals op een echt slagveld] naar een veilige plek om hem daar te healen/reviven.
Wat ik helemaal vet vind en wat ik jammer vond dat dat nietzo bij BC2 was, is dat bij BF3 vooral "Urban" maps worden gemaakt, mijn favoriete soort mappen
En voor console spelers, hij komt uit voor xbox 360 en PS3, maar Dice zei dat de PC versie wel exclusief word en meer te bieden heeft.
Omdat battlefield �cht meer een echte PC game is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Nieuws Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.