battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

wie zit er achter welke forum naam.
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Snoei
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 12 Nov 2006
Berichten: 1584
Woonplaats: 's-Graveland

BerichtGeplaatst: Vr Jun 29, 2007 8:52 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik zou zelf ook op verdonk stemmen hoor major, maar ik vind haar alleen niet zo fotogeniek
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
WuxWu
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 22 Dec 2006
Berichten: 1174
Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)

BerichtGeplaatst: Vr Jun 29, 2007 10:12 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

xpnl schreef:
Een Leidse Glibber Cool
Volgens mij is de gemiddelde leeftijd hier zo rond de 15 jaar, als ik naar de grammatica kij
Je mag 2142 niet spelen onder de 16 jaar hoor!!!
Smile


Ik vind dat je iedereen nou over een kam scheert hé. We zijn niet allemaal 18- en de grammatica zit vooral slecht bij onze zuiderlijke buren (dus neit allemaal) met name maarten want die heeft zo zijn eigen taaltje Razz
_________________
Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
NLminionNL
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 14 Jan 2007
Berichten: 970
Woonplaats: Huizen

BerichtGeplaatst: Vr Jun 29, 2007 10:27 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

2 mensen die hierop reageren en meteen maken ze zelf typ fouten haha Laughing Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Vr Jun 29, 2007 10:36 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

typfouten zoals neit->niet zijn niet echt storend, nogal zware grammaticale fouten toch wel ..

Maarte(n) is idd nogal een apart geval, nouja iig jong en zit hier tussen de ouderen. Ik zou zeggen ga tussen je leeftijdsgenoten zitten maar dat moet je zelf verder maar weten Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
WuxWu
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 22 Dec 2006
Berichten: 1174
Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)

BerichtGeplaatst: Vr Jun 29, 2007 10:58 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

NLminionNL schreef:
2 mensen die hierop reageren en meteen maken ze zelf typ fouten haha Laughing Laughing


neit inplaats van niet is een typ fout en dat heeft niks te maken met grammatica, zoals Arie al zei
_________________
Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
xpnl
Onderluitenant Zilver
Onderluitenant Zilver


Geregistreerd op: 27 Jun 2007
Berichten: 36

BerichtGeplaatst: Za Jun 30, 2007 12:03 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Een gewone typefout( dus niet typ) zei je???

Een eerdere post Smile
Tjabbo schreef:
hehe nice leuk is dit jone om de mensen achter de forum namen te zien. Nu zie je mensen die helemaal neit had verwacht Very Happy

_________________
My sucky stats
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Za Jun 30, 2007 12:10 am    Onderwerp: Reageren met citaat

"Een echte spelfout die vaak gemaakt wordt, is typfout. Volgens het Groene Boekje moet dit typefout zijn, net als typemachine — terwijl het wel ik typ en jij typt is."

Begrijpelijke fout dus Razz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Assasijn
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 26 Mei 2007
Berichten: 540

BerichtGeplaatst: Za Jun 30, 2007 1:08 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Tjabbo schreef:
xpnl schreef:
Een Leidse Glibber Cool
Volgens mij is de gemiddelde leeftijd hier zo rond de 15 jaar, als ik naar de grammatica kij
Je mag 2142 niet spelen onder de 16 jaar hoor!!!
Smile


Ik vind dat je iedereen nou over een kam scheert hé. We zijn niet allemaal 18- en de grammatica zit vooral slecht bij onze zuiderlijke buren (dus neit allemaal) met name maarten want die heeft zo zijn eigen taaltje Razz



Ik vind ook dat mensen die wat ouder zijn beter horen te typen. Wij hebben nog Nederlands en we krijgen nog ontleden en spelling (spreek even voor mijn eigen). Ik weet soms niet of je nu vind of vindt moet schrijven in een zin dan doe ik het zo: vind (lekker puhh als het fout is.) De meesten mensen lezen daar toch gewoon overheen. En of ik de komma wel op de goede plaats doe.. boeie..


Arie schreef:
typfouten zoals neit->niet zijn niet echt storend, nogal zware grammaticale fouten toch wel ..

Maarte(n) is idd nogal een apart geval, nouja iig jong en zit hier tussen de ouderen. Ik zou zeggen ga tussen je leeftijdsgenoten zitten maar dat moet je zelf verder maar weten Smile


Hier lees ik dus ook gewoon overheen, over het woordje neit dan heb ik zelf ook nogal is last van maar komt gewoon als ik te snel typ. En Hoofdletters en punten worden ook dikwijls vergeten op forums. Who cares. Nu heb ik even alles van mij gecontroleerd dus zeg maar even als er fouten in staan.


ZO. lekker ON-topic ook Laughing.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Za Jun 30, 2007 1:27 am    Onderwerp: Reageren met citaat

hier snap ik dus egt de kloten van
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Snoei
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 12 Nov 2006
Berichten: 1584
Woonplaats: 's-Graveland

BerichtGeplaatst: Za Jun 30, 2007 8:59 am    Onderwerp: Reageren met citaat

northwestern1 schreef:
Tjabbo schreef:
xpnl schreef:
Een Leidse Glibber Cool
Volgens mij is de gemiddelde leeftijd hier zo rond de 15 jaar, als ik naar de grammatica kij
Je mag 2142 niet spelen onder de 16 jaar hoor!!!
Smile


Ik vind dat je iedereen nou over een kam scheert hé. We zijn niet allemaal 18- en de grammatica zit vooral slecht bij onze zuiderlijke buren (dus neit allemaal) met name maarten want die heeft zo zijn eigen taaltje Razz



Ik vind ook dat mensen die wat ouder zijn beter horen te typen. Wij hebben nog Nederlands en we krijgen nog ontleden en spelling (spreek even voor mijn eigen). Ik weet soms niet of je nu vind of vindt moet schrijven in een zin dan doe ik het zo: vind (lekker puhh als het fout is.) De meesten mensen lezen daar toch gewoon overheen. En of ik de komma wel op de goede plaats doe.. boeie..


Arie schreef:
typfouten zoals neit->niet zijn niet echt storend, nogal zware grammaticale fouten toch wel ..

Maarte(n) is idd nogal een apart geval, nouja iig jong en zit hier tussen de ouderen. Ik zou zeggen ga tussen je leeftijdsgenoten zitten maar dat moet je zelf verder maar weten Smile


Hier lees ik dus ook gewoon overheen, over het woordje neit dan heb ik zelf ook nogal is last van maar komt gewoon als ik te snel typ. En Hoofdletters en punten worden ook dikwijls vergeten op forums. Who cares. Nu heb ik even alles van mij gecontroleerd dus zeg maar even als er fouten in staan.


ZO. lekker ON-topic ook Laughing.

:S Dat is nog de ergste fout die je kan maken. Maar persoonlijk vind ik eerder dat het niet aan je leeftijd ligt of je veel spelfouten mag maken, maar aan je opleiding.

Maar ik hoop dat we het er allemaal over eens zijn dat je eigenlijk helemaal geen spelfouten hoort te maken
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Myrdin
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 03 Dec 2006
Berichten: 542

BerichtGeplaatst: Za Jun 30, 2007 10:24 am    Onderwerp: Reageren met citaat

amen...




En gaan we dan nu weer foto's posten?
_________________
XDwhatthefuckPwngeWhatever?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NLminionNL
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 14 Jan 2007
Berichten: 970
Woonplaats: Huizen

BerichtGeplaatst: Za Jun 30, 2007 1:11 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ehm ik lees zo vaak dat mensen dan zeggen lees eerst even je berichtje door voor je post... Zelf doen die dat dus ook niet altijd Laughing Laughing en een typfout is net zo goed een grammatica fout alleen wat minder irriterend dat wel. Amen Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Za Jun 30, 2007 3:41 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

NLminionNL schreef:
Ehm ik lees zo vaak dat mensen dan zeggen lees eerst even je berichtje door voor je post... Zelf doen die dat dus ook niet altijd Laughing Laughing en een typfout is net zo goed een grammatica fout alleen wat minder irriterend dat wel. Amen Laughing
hoezo? een typEfout is dat je wat letters omwisselt of dat je een letter niet goed aanslaat op je toetsenbord. Een grammaticale fout is met d's en t's en dat je van bijv. eigenlijk ijgenlijk maakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Za Jun 30, 2007 4:17 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Grammatica zuigt, snap er geen hol van. Snap eigenlijk niet eens waarom met apen niet met 2 a wordt geschreven.
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
NLminionNL
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 14 Jan 2007
Berichten: 970
Woonplaats: Huizen

BerichtGeplaatst: Za Jun 30, 2007 5:51 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

En ja ik weet dat het officieel typefout is maar typfout is ook goed Laughing krom maar waar Razz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.