battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

there is a problem with your connection

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vergilius
Private
Private


Geregistreerd op: 19 Okt 2006
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Do Okt 19, 2006 10:30 pm    Onderwerp: there is a problem with your connection Reageren met citaat

bijna elke keer als ik inlog op een server krijg ik de melding: there is a problem with your connection. Dit gebeurt als hij de server heeft geladen en ik voor het eerst wil spawnen. 10 servers proberen en dan lukt er uiteindelijk wel één. Als de ronde is afgelopen en de server een neiuwe start dan ben ik weer de verbinding kwijt. Ik had dit ook al bij de demo, maar niet bij BF2. Komt dit iemand bekend voor??
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fear
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 18 Okt 2006
Berichten: 549

BerichtGeplaatst: Vr Okt 20, 2006 7:36 am    Onderwerp: Reageren met citaat

yep dat ken ik.... het grappige is, als je later die server opzoekt is hij ofline... dus waarschijnlijk gecrashed... ik denk dat de servers nog redelijk onstabiel zijn maar bf kennende word dat vast snel gepatched
_________________



^^mijn muis^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.