battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Een ongelooflijk hoge score
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ppdayne0
Private
Private


Geregistreerd op: 20 Okt 2006
Berichten: 8

BerichtGeplaatst: Zo Okt 22, 2006 4:31 pm    Onderwerp: Een ongelooflijk hoge score Reageren met citaat

Wat ik nu niet begrijp en ik hoop dat iemand mij dit kan uitleggen:

ik heb een score van bijna 2600 punten, de nummer 1 heeft een score van 17000, maar het verschil van totaal uren gespeeld, is maar 6 uurtjes. ik moet zeggen dat ik niet slecht speel, een gemiddelde score van 30 punten per potje.
HIj haalt dus gemiddeld 6 keer meer punten per potje, dus kom je uit op 180 punten per potje.. Naaah , dat geloof ik niet..

Loopt hij nu de boel te flashen!!!??
Please, kan iemand mij dit uitleggen, want ik frustreer me hier mateloos aan Evil or Very Mad

Nu ff in het kort: 17000 punten halen in die paar daagjes tijd dat het spel uit is geloof ik geen snars van Wink


groetjes
_________________
Stacy's mom
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Happy-Camper
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 20 Okt 2006
Berichten: 761
Woonplaats: Tilburg

BerichtGeplaatst: Zo Okt 22, 2006 6:36 pm    Onderwerp: Re: Een ongelooflijk hoge score Reageren met citaat

ppdayne0 schreef:
Wat ik nu niet begrijp en ik hoop dat iemand mij dit kan uitleggen:

ik heb een score van bijna 2600 punten, de nummer 1 heeft een score van 17000, maar het verschil van totaal uren gespeeld, is maar 6 uurtjes. ik moet zeggen dat ik niet slecht speel, een gemiddelde score van 30 punten per potje.
HIj haalt dus gemiddeld 6 keer meer punten per potje, dus kom je uit op 180 punten per potje.. Naaah , dat geloof ik niet..

Loopt hij nu de boel te flashen!!!??
Please, kan iemand mij dit uitleggen, want ik frustreer me hier mateloos aan Evil or Very Mad

Nu ff in het kort: 17000 punten halen in die paar daagjes tijd dat het spel uit is geloof ik geen snars van Wink


groetjes

Hij zal hoofdwaarschijnlijk mee gespeeld hebben met de BETA of is een van de ontwikkelaars Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fear
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 18 Okt 2006
Berichten: 549

BerichtGeplaatst: Zo Okt 22, 2006 7:28 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

of is gewoon echt zon uber nerd die 20 uur per dag speeld en die andere 4 uur gebruikt om foute dingen (p*rno) te downloaden Razz dan schiet het ook aardig op
_________________



^^mijn muis^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ppdayne0
Private
Private


Geregistreerd op: 20 Okt 2006
Berichten: 8

BerichtGeplaatst: Zo Okt 22, 2006 8:32 pm    Onderwerp: Re: Een ongelooflijk hoge score Reageren met citaat

Happy-Camper schreef:
ppdayne0 schreef:
Wat ik nu niet begrijp en ik hoop dat iemand mij dit kan uitleggen:

ik heb een score van bijna 2600 punten, de nummer 1 heeft een score van 17000, maar het verschil van totaal uren gespeeld, is maar 6 uurtjes. ik moet zeggen dat ik niet slecht speel, een gemiddelde score van 30 punten per potje.
HIj haalt dus gemiddeld 6 keer meer punten per potje, dus kom je uit op 180 punten per potje.. Naaah , dat geloof ik niet..

Loopt hij nu de boel te flashen!!!??
Please, kan iemand mij dit uitleggen, want ik frustreer me hier mateloos aan Evil or Very Mad

Nu ff in het kort: 17000 punten halen in die paar daagjes tijd dat het spel uit is geloof ik geen snars van Wink


groetjes

Hij zal hoofdwaarschijnlijk mee gespeeld hebben met de BETA of is een van de ontwikkelaars Smile


Nou leuk is dat dan..
_________________
Stacy's mom
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ppdayne0
Private
Private


Geregistreerd op: 20 Okt 2006
Berichten: 8

BerichtGeplaatst: Zo Okt 22, 2006 8:34 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Fear schreef:
of is gewoon echt zon uber nerd die 20 uur per dag speeld en die andere 4 uur gebruikt om foute dingen (p*rno) te downloaden Razz dan schiet het ook aardig op


Nou, leuk is dat dan.. Dacht namelijk dat ik zon uber nerd was Twisted Evil
_________________
Stacy's mom
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fear
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 18 Okt 2006
Berichten: 549

BerichtGeplaatst: Ma Okt 23, 2006 8:26 am    Onderwerp: Reageren met citaat

ppdayne0 schreef:

Nou, leuk is dat dan.. Dacht namelijk dat ik zon uber nerd was Twisted Evil


LMAO
_________________



^^mijn muis^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deventerror
Hoofd Korporaal Goud
Hoofd Korporaal Goud


Geregistreerd op: 18 Okt 2006
Berichten: 13
Woonplaats: nederland

BerichtGeplaatst: Di Nov 07, 2006 7:17 am    Onderwerp: Reageren met citaat

nee er zitten cheaters tussen een eikel had in een potje 2047 punten na 5 min spelen hij zij dat het een bug is zo verkloten ze de rank gebeuren die gast heet homerr uit polen en hij zit hoog in de rang lijst drie maal raden hoe dat komt Evil or Very Mad
_________________
lol
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Di Nov 07, 2006 8:22 am    Onderwerp: Reageren met citaat

maar die 200 punten halen is wel mogelijk, speel titan dan krijg je 2x zoveel punten (als je kills maakt) de verdedigingsscore/aanvalsscore + de killscore en als je verdidicht kan je nog verdedigingsbadges krijgen
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Tantalus
Luitenant-Kolonel Zilver
Luitenant-Kolonel Zilver


Geregistreerd op: 25 Okt 2006
Berichten: 76
Woonplaats: Leuven

BerichtGeplaatst: Di Nov 07, 2006 10:41 am    Onderwerp: Reageren met citaat

ik zit met hetzelfde probleem: ik speel titan: tijdens de eerste fase doe ik niet anders dan silos overnemen en verdedigen (ik heb een positieve kill/death ratio en neem zo'n tien silopunten per spel)

daarna afhankelijk van wiens schild het eerst begeeft en afhankelijk van de nood ga ik verdedigen of aanvallen. Ik speel ondersteuner dus mijn automatische turret gecombineerd met ammo leveren me aardig wat punten op. Dan nog haal ik tussen de 50 en 100 in een goed potje. De 100+ is meestal als teamleader met een goed team.

Plus er zitten echt wel cheaters tussen, ik kom van een clan waar bugs gebruiken ook cheaten is en in titan is het dus mogelijk om toch nummer 3 of 4 van de reactoren kapot te maken zonder dat je de eerste kapot hebt gemaakt. Ik zei leuk dat dit onmogelijk was en zeiden zei leuk dat dit wel kon, het was een bug. Welnu bug's gebruiken is voor mij cheaten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MitsieMaster
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 04 Nov 2006
Berichten: 609
Woonplaats: Waddinxveen

BerichtGeplaatst: Di Nov 07, 2006 11:56 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan je die shit nie doorgeven aan EA ofzo dan kunn en ze een patch maken om die bug te fixen. IK gebruik meer glitches hehe zoals op de kerk bij verdun.
gewoon uit je heli jumpen met sniper en dan op het randje van het dak landen Very Happy
dat is toch geen cheaten?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
Vasslli
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 07 Nov 2006
Berichten: 528
Woonplaats: Silo 5

BerichtGeplaatst: Di Nov 07, 2006 1:26 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja ik vind die scores ook maar raar
_________________


'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Fear
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 18 Okt 2006
Berichten: 549

BerichtGeplaatst: Di Nov 07, 2006 1:44 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

MitsieMaster schreef:
Kan je die shit nie doorgeven aan EA ofzo dan kunn en ze een patch maken om die bug te fixen. IK gebruik meer glitches hehe zoals op de kerk bij verdun.
gewoon uit je heli jumpen met sniper en dan op het randje van het dak landen Very Happy
dat is toch geen cheaten?


nee das geen cheat, das een exploit... sommige vinden het net zo erg... maar als je het eenmaal weet dan is er toch nix ergs aan vind ik..
_________________



^^mijn muis^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
|T3| MarXmaN
Private
Private


Geregistreerd op: 07 Nov 2006
Berichten: 9

BerichtGeplaatst: Di Nov 07, 2006 2:20 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Er zijn ook erg veel statpadders actief, maar de top10 enzo spelen gewoon idd 20 uur per dag ofzo volgens mij, die hebben gewoon geen leven Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Neophyte_NL
Onderluitenant Zilver
Onderluitenant Zilver


Geregistreerd op: 31 Okt 2006
Berichten: 43
Woonplaats: Gouda

BerichtGeplaatst: Di Nov 07, 2006 2:32 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik speel ook iets van 12 uur oer dag hoor Razz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Di Nov 07, 2006 2:37 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

hm ik heb het druk met van alles en nog wat maar als ik speel speel ik ongeveer 5 uur
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.