battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Uitleg: Commander
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Vasslli
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 07 Nov 2006
Berichten: 528
Woonplaats: Silo 5

BerichtGeplaatst: Za Dec 02, 2006 3:04 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind het jammer dat sommige mensen echt niet kune vergeven terwijl het echt wel een ongeluk was.
ik haat zo mensen.
bij die mensen gaat het er gewoon om voila ik heb die kunne kloten met minder punten.
_________________


'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Za Dec 02, 2006 4:58 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ja maar soms is het ook zo ontiegelijk irritant zit je net op de vijandelijke titan, de transport is achter je neergeschoten dus je kan er niet respawnen en dan knalt er 1 in je rug, dan krijgt ie een punish, prongelijk of niet. Exclamation
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Happy-Camper
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 20 Okt 2006
Berichten: 761
Woonplaats: Tilburg

BerichtGeplaatst: Za Dec 02, 2006 5:23 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Arie schreef:
ja maar soms is het ook zo ontiegelijk irritant zit je net op de vijandelijke titan, de transport is achter je neergeschoten dus je kan er niet respawnen en dan knalt er 1 in je rug, dan krijgt ie een punish, prongelijk of niet. Exclamation

Of je bent net op weg naar een killreeks van 10 en ze knallen je neer...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
G-Star_PIMP
Luitenant-Kolonel Zilver
Luitenant-Kolonel Zilver


Geregistreerd op: 06 Dec 2006
Berichten: 57

BerichtGeplaatst: Zo Dec 10, 2006 2:16 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Als commander zijnde,, vind ik het altijd irritant hoe de squads wergeven worden, je ziet soms heel veel icoontjes staan, maar zitten er soms maar een paar mensen in de squad. Erg verwarrend en het commander-screen had in mijn ogen grafisch ook nog wel beter gekund, met name de icoontjes van de squads.

Ook irritant is als je team alleen maar bestaat uit lone Wolfs.. je kan schreeuwen wat je wil, Please Team.. All Join Squads.. ,, maar dat werkt niet. Wat ik dan altijd doe voordat ik op AANMELDEN druk (om commander te worden) Maak gauw squad alpha.. nodig allemaal mensen uit, die drukken vaak op Page up.. en je hebt in ieder geval 1 grote squad als het meezit Smile)

Had gister een commander score van 114 (door de winst.. dus x2), zal niet uniek zijn.. maar was er wel blij mee, had de puntjes nodig voor m'n zilveren titan-commander embleem Smile


Laatst aangepast door G-Star_PIMP op Zo Dec 10, 2006 2:21 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
G-Star_PIMP
Luitenant-Kolonel Zilver
Luitenant-Kolonel Zilver


Geregistreerd op: 06 Dec 2006
Berichten: 57

BerichtGeplaatst: Zo Dec 10, 2006 2:19 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Happy-Camper schreef:
Enduin schreef:
Ik mis nog iets.. hoe krijg je dat menu waarbij je een squad een compliment kan geven enzo? In het boekje staat dat je op de 'centrale knop' ofzoiets moet drukke.. waar kan ik die vinde? Very Happy

Naast het squad nummer, waar je ook op klinkt om orders uit te delen. Staat zo'n zwart vakje met een uitroep tekentje erin. Daarop klikken met je rechter muisknop. Krijg je dingen die je tegen squad kunt roepen.

Mijn favoriet: "ORDERS OPVOLGEN SOLDAAT, IK BEN HIER DE BAAS"


Aah,, ok.. wist ik ook nog niet Smile..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snoei
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 12 Nov 2006
Berichten: 1584
Woonplaats: 's-Graveland

BerichtGeplaatst: Zo Dec 10, 2006 9:21 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Als commander zijnde,, vind ik het altijd irritant hoe de squads wergeven worden, je ziet soms heel veel icoontjes staan, maar zitten er soms maar een paar mensen in de squad. Erg verwarrend en het commander-screen had in mijn ogen grafisch ook nog wel beter gekund, met name de icoontjes van de squads.

dan moet ea ook maar geen badge maken voor 40 uur squad leader Confused ik zit nu ook altijd in me eentje in een squad om die badge te halen Razz anders lukt het nooit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Happy-Camper
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 20 Okt 2006
Berichten: 761
Woonplaats: Tilburg

BerichtGeplaatst: Zo Dec 10, 2006 10:01 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Snoei schreef:
Citaat:
Als commander zijnde,, vind ik het altijd irritant hoe de squads wergeven worden, je ziet soms heel veel icoontjes staan, maar zitten er soms maar een paar mensen in de squad. Erg verwarrend en het commander-screen had in mijn ogen grafisch ook nog wel beter gekund, met name de icoontjes van de squads.

dan moet ea ook maar geen badge maken voor 40 uur squad leader Confused ik zit nu ook altijd in me eentje in een squad om die badge te halen Razz anders lukt het nooit

Heb eigelijk nooit problemen met squadleader te zijn. Ben veel meer uur squadleader dan squadmember. Kan al squadleader gold halen als ik een goed rondje draai.

Ik doe het liefste defense, maar ja...heet ook niet voor niks Happy-Camper Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Marquise
Onderluitenant Zilver
Onderluitenant Zilver


Geregistreerd op: 21 Dec 2006
Berichten: 38
Woonplaats: Almere

BerichtGeplaatst: Do Dec 21, 2006 12:00 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Opzich is Commander pretty easy en makkelijk punten mee te behalen mits je het door hebt.

Vereiste is echter wel dat je;
1) Squads tot je beschikking hebt,
2) Squads die ook daadwerkelijk orders opvolgen en met je mee denken.

Goede tip is naar je squads luisteren en visa versa. Situaties kunnen inschatten en voorzien, snel en accuraat handelen is ook vereiste ofcourse.
_________________
.GoD Marquise ; recruiting vanaf 1/1/2007
.GoD ; Gamers of Destiny
http://battlefield.ea.com/battlefield/bf2142/PlayerSummary.aspx?Lang=&PID=83726522
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Marquise
Onderluitenant Zilver
Onderluitenant Zilver


Geregistreerd op: 21 Dec 2006
Berichten: 38
Woonplaats: Almere

BerichtGeplaatst: Do Dec 21, 2006 12:02 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Tevens wil ik eraan toevoegen dat de Commander niet zelf als een dolle hond zich in het battlefield moet gaan bevinden.. als je dood bent kan je geen airstrikers etc. uitvoeren en dat kan je soms duur komen te staan.. do your job van een afstand en control je squads met de juiste orders..
Ik persoonlijk trek me redelijk terug met m'n sniper. . en coordineer en commandeer de boel vanuit een goede spot.

Een goede spot voor mij is een spot waarbij;
a) rustig is en ik de boel af kanzetten met mijnen,
b) overzicht heb
c) tevens ook zicht op enemy heb en me squads kan assisteren met headies uitdelen aan enemy's ^^ Twisted Evil
_________________
.GoD Marquise ; recruiting vanaf 1/1/2007
.GoD ; Gamers of Destiny
http://battlefield.ea.com/battlefield/bf2142/PlayerSummary.aspx?Lang=&PID=83726522
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ToMaHawK
Hoofd Korporaal Goud
Hoofd Korporaal Goud


Geregistreerd op: 23 Feb 2007
Berichten: 15
Woonplaats: België

BerichtGeplaatst: Za Feb 24, 2007 6:42 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Marquise schreef:
Tevens wil ik eraan toevoegen dat de Commander niet zelf als een dolle hond zich in het battlefield moet gaan bevinden.. als je dood bent kan je geen airstrikers etc. uitvoeren en dat kan je soms duur komen te staan.. do your job van een afstand en control je squads met de juiste orders..
Ik persoonlijk trek me redelijk terug met m'n sniper. . en coordineer en commandeer de boel vanuit een goede spot.

Een goede spot voor mij is een spot waarbij;
a) rustig is en ik de boel af kanzetten met mijnen,
b) overzicht heb
c) tevens ook zicht op enemy heb en me squads kan assisteren met headies uitdelen aan enemy's ^^ Twisted Evil


zo doe ik het ook. meestal speel ik alleen op gibraltar, daar kan je lekker sniper en veel punten halen als commander. maar wat me soms stoort aan die map is dan in het begin iedereen bij het voorste punt (harbor) blijft hangen terwijl ze niet door hebben dat de vijand ondertussen al de andere cp's aan het innemen is, als ze dan nog eens je commander assets opblazen, verlies je gegarandeerd.

de beste strategie is om met zn allen toll station te verdedigen, de enige weg naar andere cp's is door de grote poort, daar geraken ze gewoon niet door! maar probeer de squads dat maar eens uit te leggen!
_________________

In the eyes of fear, death is just a simple way out.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
cyberzomby
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 23 Feb 2007
Berichten: 158

BerichtGeplaatst: Za Feb 24, 2007 10:24 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Beste is gewoon ze bij harbor weg houden Wink Als je toll gates gaat verdedigen hangt het er heel erg van af hoe je soldaten spelen. De punten lopen ongeveer gelijk af. Dus als jou team erg loopt te kutten dan ben je eraan. Als er iemand toch door dringt wat af en toe wel gebeurd ben je er ook aan.

Ben het wel met je eens dat het een goede choke point is, maar ik zou er niet standaard gaan zitten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xanem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 18 Apr 2007
Berichten: 582

BerichtGeplaatst: Wo Apr 25, 2007 6:18 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is tenminste wel een goed idee om dat te gaan verdedigen zodra je harbor hebt verloren en niet dat iedereen probeert harbor te heroverren terwijl een enkele vijandelijke squad alle cp's achter hun ongestoord kunnen overnemen.
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Assasijn
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 26 Mei 2007
Berichten: 540

BerichtGeplaatst: Wo Mei 30, 2007 5:45 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

got it
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
majorpain666
Private
Private


Geregistreerd op: 28 Sep 2007
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: Vr Dec 28, 2007 1:58 am    Onderwerp: Reageren met citaat

2 kleine tip Idea
Als je teams niet goed luisteren naar jou opdrachten kijk dan naar de team leaders wat zij aan het doen zijn BV als hij CP1 aanvalt geef dan een aanvals order op CP 1
En wanneer je er achter komt dat er een van je commander assets opblazen is dan doe je een supplydrop er naast plaatsen en hij word vanzelf gerepareerd
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Vr Dec 28, 2007 2:47 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

maar dan krijgt de recon ginder munitie bij en vernietigd hij er nog meer.....
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.