battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

battlefield bad company
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
WuxWu
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 22 Dec 2006
Berichten: 1174
Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)

BerichtGeplaatst: Ma Jun 04, 2007 9:30 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Sony heeft zijn eigen netwerk net als microsoft dat heeft. Of ik meot er helemaal naast zitten. Maar een samenwerking met een console en de pc kan in feite wel denk ik, zoiets gebeurt eerder dan een samenwerking tussen Microsoft en Sony
_________________
Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
jezzol
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 1049
Woonplaats: Driebergen

BerichtGeplaatst: Ma Jun 04, 2007 11:43 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Sony en Microsoft haten elkaar inderdaad, het zijn aardsrivalen! Maar als EA zijn spelrechten ook aan MS (MicroSoft) verkoopt, dan denk ik dat ze eerst hem voor de Xbox360 uitbrengen, om eerst dat geld te vangen. En als ze dat eenmaal hebben leeggezogen. Dat ze em dan voor de PC uitbrengen. Dus ik denk dat ie of voor ze alledrie tegelijk komt (in het beste geval).
Of dat ze wachten tot niemand de Xbox360 versie meer koopt en ze er een PC versie van maken. Waarschijnlijk een Port* dan...

(*precies hetzelfde spel alleen dan andere besturing) Cool
_________________


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Di Jun 05, 2007 8:20 am    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb net wat info gelezen over bad company en als ie me bevalt is er een grote kans dat ik bf2142 zeer weinig ga spelen en me toch meer op BC concentreer.

Ik had ergens gelezen dat deze site gaat omschakelen tot een BF2142/BFBC site, als je dat nog steeds van plan bent arie kan je dat dan even bevestigen

BFBC heeft ook een single player verhaal, ik ben erg benieuwd

Nu is de vraag alleen of ik hem op de PS3 of op de PC ga kopen

Citaat:
Zowaar een verhaallijn
Wat meer dan over de verhaallijn die deze Battlefield onderscheidt van zijn voorgangers. het verhaal is namelijk dat de speler een hedendaagse huurling is, uitgerust met al het moderne (vuur)wapentuig wat je je kan wensen. Samen met je team wordt je achter de vijandelijke linies gedropt. Niet zo zeer om het Vaderland te verdedigen, nee: je gaat knokken voor je eigen glorie. Weer eens een andere invalshoek dan al die games die je in de schoenen laten staan van een held die de wereld gaat redden. In de singleplayer moet je ook het echte sandbox gevoel kunnen ervaren. Dus lekker doen waar je zin in hebt, onverwachte ontwikkelingen meemaken en dito reacties van je teamgenoten en van de vijand. Met een omgeving die voor 90 procent aan gort geschoten kan worden. Zelf ben ik erg benieuwd of deze belofte gaat worden ingevuld. Zo heb ik mij destijds met de multiplayer van Red Faction vermaakt, één van de eerste games met omgevingen die behoorlijk konden worden gemold. Niets leuker dan een campende vriend te verrassen met een paar RPG's die zijn cover wegblazen en enpassant de beste kerel zelf meenemen...Daarom hoop ik ook echt dat deze belofte een keer wordt ingevuld, want te vaak zijn ons totaal vernietigbare omgevingen beloofd die in de praktijk toch een tikkie tegenvielen. Verder is er natuurlijk een sterke online gameplay te verwachten met maximaal 24 mensen tegelijkertijd online aan de slag.


w00t, deze moet ik kopen (net de trailer weer gezien) hopelijk krijg je vaker van die droge gespreken ingame.

Ik kan niet wachte, ik heb gelezen dat ie voor 18 oktober verwacht word
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
WuxWu
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 22 Dec 2006
Berichten: 1174
Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)

BerichtGeplaatst: Di Jun 05, 2007 8:56 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Beter doe je dan de pc en de ps3 maar iniedergeval de pc :p
Dan spelen we gewoon 2 games Razz
_________________
Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Di Jun 05, 2007 11:15 am    Onderwerp: Reageren met citaat

mja voor de 5e keer.. het is nog niet ZEKER of hij voor de PC komt. En als hij wel voor de pc komt komt er iig een BC site >bij<.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Di Jun 05, 2007 3:35 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

hmm, ik denk dat ik hem voor de ps3 koop, dan kan ik hem grafisch en qua snelheid wel aan
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
WuxWu
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 22 Dec 2006
Berichten: 1174
Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)

BerichtGeplaatst: Di Jun 05, 2007 3:52 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

hey newb dat doe je neit Razz je koopt hem ook voor de pc Very Happy dan kunnen we nog lachen Razz
_________________
Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Di Jun 05, 2007 3:55 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

NEUHJJ, dan loop ik te schelen op mijn pc omdat het er lelijk uit ziet en omdat ie telkens uitvalt. Nee ik koop hem gewoon voor mijn ps3 en hoop dat je vanaf de ps3 ook met de pc multiplayer kan doen
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
WuxWu
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 22 Dec 2006
Berichten: 1174
Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)

BerichtGeplaatst: Di Jun 05, 2007 5:19 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dan pwnen we je nog Razz Yeah! good idea
_________________
Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
maarte3
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor


Geregistreerd op: 09 Mei 2007
Berichten: 270

BerichtGeplaatst: Di Jun 05, 2007 5:34 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

major payne schreef:
NEUHJJ, dan loop ik te schelen op mijn pc omdat het er lelijk uit ziet en omdat ie telkens uitvalt. Nee ik koop hem gewoon voor mijn ps3 en hoop dat je vanaf de ps3 ook met de pc multiplayer kan doen


dat denk ik niet. Confused
_________________
levend van lugt ontbloot,
koud als de dood,
nooit dorstig altijd drinkent,
in mali�n nooit rinkelend.
wat is het?

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.