Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Zlysher Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 3:16 pm Onderwerp: |
|
|
ey ik zit amper op knife servers alleen op donderdags.
Ene normaal doen kan ook wel _________________ My name is Zlysher. Add me add BF 2142. |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 3:21 pm Onderwerp: |
|
|
We geven gewoon feedback over hoe wij er over denken en eht is neti beledigend bedoelt _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 3:26 pm Onderwerp: |
|
|
Jeroen schreef: | CoB schreef: | Heeft iemand mij al? .
Alleen wel jammer dat jullie vaak spelen op NS maps
|
Ach voor die €10, schaf NS ook gewoon aan is het waard
Tjabbo schreef: | Ik lag het hardst als ze gereset worden  |
En dan komen ze hier janken omdat ze niet weten waarom ze alles kwijt zijn  |
LOL ROFL ik heb zojuist een ernstige spelfout ontdekt in de zin van mij die je als citaat gebruikt. Degene die hem ziet mag proberen om me te knifen. _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 3:31 pm Onderwerp: |
|
|
Tjabbo schreef: | Ik lag het hardst als ze gereset worden  |
lag=lach
ik zeg er eigenlijk tegenwoordig maar niks meer van want dan krijg ik altijd commentaar, maar ik erger me soms dood aan de spelfouten hier ... _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 3:38 pm Onderwerp: |
|
|
daarom sta ik ook een 5,1 op me rapport voor nederlands ik weet niet hoe het komt maar ik maak echt veel spelfouten dit jaar _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 3:47 pm Onderwerp: |
|
|
Tjabbo schreef: | daarom sta ik ook een 5,1 op me rapport voor nederlands ik weet niet hoe het komt maar ik maak echt veel spelfouten dit jaar |
maar nederlands is niet alleen spelling he ... _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
jezzol Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 4:42 pm Onderwerp: |
|
|
Snoei schreef: | Tjabbo schreef: | daarom sta ik ook een 5,1 op me rapport voor nederlands ik weet niet hoe het komt maar ik maak echt veel spelfouten dit jaar |
maar nederlands is niet alleen spelling he ... |
nee, maar ik weet niet hoe het op andere scholen gaat. Maar, als ik in de toets een spelfout maak telt de !@#$leraar het als een fout. miss bedoelt ie dat!? _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 5:10 pm Onderwerp: |
|
|
het maakt niet uit, ik heb een website en daar klaagt ook iedereen over spelfouten en in de toetsen die ik bijvoorbeeld voor maatschappijleer maak staan ook allemaal spelfouten aan gegeven
Dus je bent niet de enige _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Los-kwantos Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 5:51 pm Onderwerp: |
|
|
Lupes? schreef: | Los-kwantos schreef: | Het zijn wel leuke servers alleen als er een admin bij i.
Nou knife me dan als je kan
op nadruk als je het kan  |
jaa fuck
jullie zijn zo van die kutmongolen die hele tijd op knife only servers spele en dan stoefe met al de tags die julle al hebben.
lijk die ene mongool hier die zei van : ""je kunt me vinde op ... knife server""
ja hallo !!! ben je retarded ofwa,
sjans dat ik jullie 'ken' en dat ik geen kwaaie kerel ben of ik had jullie al lang gereport bij BFROE |
Waarom zijn wij kutmongolen? Omdat we een server spelen die we leuk vinden? En ik speel het alleen als er geen mensen online zijn met wie ik kan spelen. En waar schep ik op? Welke tags ik heb ik schep nooit op. En als hij het leuk vindt om op die server spelen is tog zijn probleem? Als jij het niet leuk vind hoef je diegene die daar op spelen nog niet uit te schelden ofzo. en ik bedoelde knfe me dan (daarmee bedoelde ik in een normale server.
Dus houdt je gewoon een beetje rustig dat voorkomt conflicten.  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Zlysher Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 6:08 pm Onderwerp: |
|
|
Los-kwantos schreef: | Lupes? schreef: | Los-kwantos schreef: | Het zijn wel leuke servers alleen als er een admin bij i.
jaa fuck
jullie zijn zo van die kutmongolen die hele tijd op knife only servers spele en dan stoefe met al de tags die julle al hebben.
lijk die ene mongool hier die zei van : ""je kunt me vinde op ... knife server""
sjans dat ik jullie 'ken' en dat ik geen kwaaie kerel ben of ik had jullie al lang gereport bij BFROE |
Waarom zijn wij kutmongolen? Omdat we een server spelen die we leuk vinden? En ik speel het alleen als er geen mensen online zijn met wie ik kan spelen. En waar schep ik op? Welke tags ik heb ik schep nooit op. En als hij het leuk vindt om op die server spelen is tog zijn probleem? Als jij het niet leuk vind hoef je diegene die daar op spelen nog niet uit te schelden ofzo. en ik bedoelde knfe me dan (daarmee bedoelde ik in een normale server.
Dus houdt je gewoon een beetje rustig dat voorkomt conflicten.  |
Zo denk ik er ook over ja maar laten we er maar over ophouden _________________ My name is Zlysher. Add me add BF 2142. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 6:38 pm Onderwerp: |
|
|
Los-kwantos schreef: | Lupes? schreef: | Los-kwantos schreef: | Het zijn wel leuke servers alleen als er een admin bij i.
jaa fuck
Dus houdt je gewoon een beetje rustig dat voorkomt conflicten.  |
Zo lang ze Unranked zijn vind ik het geen probleem ... maar daar ga ik niet vanuit. _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 6:39 pm Onderwerp: |
|
|
ja als je het knifen zo leuk vind, waarom moet die dan zo nodig ranked zijn? Dat moet ie wel anders haal je je badges niet en stats en weet ik veel wat. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 7:59 pm Onderwerp: |
|
|
ooow jaaa
begin maar weer af te geven op mij
vergeet neit dat jullie hier in de fout gaan en ik niet
dus ik zou maar wat dimmen voor ik iets tege jullie krijg
en dan zullen de gevolgen minder prettig zijn
begrepen???
btw: al doe je het enkel donderdagavond, toch blijft het op een knife only server
en ja ik ben oké
en ik ben oké met wat Arie zegt, dat als je het écht zo leuk vind, dat je dan maar best unranked op knife only's speelt, je badges haal je dan maar op een niet-stat-pad-server
weetje, het is wss al de 2de keer dat ik het zeg, maar ik pis echt op statpadders
vind ik zo onnozel
omdat ze niet op een 'eerlijke' manier hun punten kunnen halen gaan ze maar wat padden en dan zeggen van WAUW CHECK AL ME TAGS of WAUW CHECK ME HOGE SCORE of IK BEN DONDERDAGAVOND OP DIE KNIFE SERVER
-oorlog is trouwes niet eerlijk, maar ik heb nog nooit in om het even welke oorlog, behalve die van de middeleeuwen misschien, gehoord over wat gastjes die plots gingen beginnen knifen met z'n allen- _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 9:10 pm Onderwerp: |
|
|
Ik vind dat eht steeds gezelliger wordt Misschien moeten we het maar neti meer over dit soort onderwerpen hebben, niet? _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 9:11 pm Onderwerp: |
|
|
kappen met al dat idioot gedoe _________________
 |
|