Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
raider Brigadegeneraal
|
Geplaatst: Za Mei 31, 2008 3:50 pm Onderwerp: RDX-Glitch |
|
|
Je kent ze wel die noobs die terwijl ze vrolijk rondspringen ontploffen, Die uit een titan pod meteen boem doen. Ik had er al eerder wat over gevraagt maar de antwoorden die ik kreeg waren niet echt zinnig.
Dus ik stel hem nog een keer, Hoe doen ze dit??
het is in iedergeval niet een G-.. Keyboard. Dat weet ik zeker. Het is ��n of andere hack of glitch waar ze gebruik van maken Wie weet hoe ik dit ook kan doen?? Ik heb een gigantische hekel aan deze mensen maar inderdaad de beste manier om ze te pwnen is om het zelfde trukje te gebruiken.
Verder had ik nog de vraag. Wat is de beste manier om in een helicopter aan de saaw te ontkomen.. Je weet wel die scheit iritante raket... _________________ Bill gates en microflop DIE HARD!! (enige goede wat uit jullie is voor gekomen is halo!!) |
|
Terug naar boven |
|
|
Snoei Lieutenant Generaal
Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Za Mei 31, 2008 3:55 pm Onderwerp: |
|
|
geen idee hoe ze dit doen, maar je moet gewoon niet of ff off servers spelen _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
raider Brigadegeneraal
|
Geplaatst: Zo Jun 01, 2008 1:07 pm Onderwerp: |
|
|
Ja das waar. Maar ik heb een gigantische hekel aan FF. daarom ga ik meestal wel in een server waar het uit staat. _________________ Bill gates en microflop DIE HARD!! (enige goede wat uit jullie is voor gekomen is halo!!) |
|
Terug naar boven |
|
|
major payne Lieutenant Generaal
|
Geplaatst: Zo Jun 01, 2008 1:17 pm Onderwerp: |
|
|
Ja ik haat FireFox ook..
Ik weet trouwens best wat je bedoelt met FF, maar ik dacht laat ik even bijdehand zijn _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Jun 01, 2008 1:52 pm Onderwerp: |
|
|
major weet best wat wij bedoelen, maar hij wil gewoon weer is bijdehand zijn xD _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
Rohem Lieutenant Generaal
Geregistreerd op: 02 Apr 2007 Berichten: 658 Woonplaats: Arnhem / Oldenzaal
|
Geplaatst: Zo Jun 01, 2008 10:16 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb het liefst FF ook uit staan. Maar zodra ik merk dat er servers zijn waar alleen maar van die !&)&*!^@#&!@*(#&!@#!@#!@!@*(#^&!$^@&*&&*^%) stinkende RDX-n0epjes zitten ben ik er ook direct weer weg.
Wat ik meestal doe om de SAW te ontwijken is shield aan en zo ver als mogelijk omlaag duiken en laag vliegen en zo proberen ze te ontduiken. _________________
IGN --> Rohem |
|
Terug naar boven |
|
|
Lupes? Lieutenant Generaal
|
Geplaatst: Ma Jun 02, 2008 9:08 am Onderwerp: |
|
|
compleet naast de kwestie met die SAAW _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
raider Brigadegeneraal
|
Geplaatst: Ma Jun 02, 2008 9:47 pm Onderwerp: |
|
|
Lupes? schreef: | compleet naast de kwestie met die SAAW |
Als die dr naast zit zech dan in iedergeval hoe je het wel goed moet doen
Want nu zitten we smachtend op jouw antwoord te wachten _________________ Bill gates en microflop DIE HARD!! (enige goede wat uit jullie is voor gekomen is halo!!) |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Jun 02, 2008 10:12 pm Onderwerp: |
|
|
volgens mij blijft dat ding ook eeuwig achter je aan vliegen. Maar ik zit bijna nooit in een gunship, ik haal ze alleen uit de lucht. Het is volgens mij een kwestie van andere camera's gebruiken en op het juiste moment je schild gebruiken en daarna snel wegduiken. _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
Lupes? Lieutenant Generaal
|
Geplaatst: Di Jun 03, 2008 10:49 am Onderwerp: |
|
|
nou ik vlieg (vloog) nog redelijk veel en ik moet zeggen beste manier is gewoon vol gas blijven vliegen, camera draaien zodat je achter jou kunt kijke en dan es plots vlug optrekken of een scherpe draai maken... meestal vliegt ie dan voorbij _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
raider Brigadegeneraal
|
Geplaatst: Do Jun 26, 2008 12:55 pm Onderwerp: |
|
|
Ik de truuk gevonden (google rulez) Je moet een rdx gooien en dan gewoon de knoppen waarmee je naar de detonator gaat doen. En detonaten, Terwijl je heel snel met je muis van links naar rechts gaat.
Of zo iets. Het is mij een paar keer gelukt maar het is wel vet moeilijk _________________ Bill gates en microflop DIE HARD!! (enige goede wat uit jullie is voor gekomen is halo!!) |
|
Terug naar boven |
|
|
|