Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Assasijn Lieutenant Generaal
|
Geplaatst: Za Dec 01, 2007 6:44 pm Onderwerp: |
|
|
Nu ben ik aan de beurt op hem te kijken, wel is veronica echt bagger, om het half jaar/jaar komt dezelfde films op Veronica met af en toe een nieuwe.. |
|
Terug naar boven |
|
|
WuxWu Lieutenant Generaal
Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Za Dec 01, 2007 7:16 pm Onderwerp: |
|
|
major payne schreef: | MORGENAVOND (Zondag) Veronica (weet niet of het in Belgie ook te ontvangen is)
20.30 Starship troopers
Deze film geeft aan waarom wij ROUGHNECKS zijn.
|
pff agian? ik heb hem nu al zo vaak gezien xD _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
|
Rellone2142 Luitenant-Kolonel Zilver
|
Geplaatst: Za Dec 01, 2007 9:57 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb de film al eens eerder gezien, maar als daar de naam Roughnecks vandaan komt, zal ik hem zeker nog een keer kijken. Het is een goeie film.
En northwestern, Veronica is niet bagger. Ik kijk het bijna alleen maar. Het is echt de beste zender die er is. _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
major payne Lieutenant Generaal
|
Geplaatst: Za Dec 01, 2007 10:17 pm Onderwerp: |
|
|
De gids daarintegen voorspelt regelmatig de programma's op hun eigen zender verkeerdt wat wel bagger is _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
|
NLminionNL Lieutenant Generaal
|
Geplaatst: Za Dec 01, 2007 10:19 pm Onderwerp: |
|
|
Lol dat heb ik pas 2x meegemaakt dit jaar verder is veronica idd het lekkerst om te kijken tenzij er ergens op bijv rtl 5 of sbs6 een maand lang speciale week van iemand is |
|
Terug naar boven |
|
|
Arie Hoogste Commandant
|
Geplaatst: Za Dec 01, 2007 10:33 pm Onderwerp: |
|
|
Ik kijk bijna geen TV meer, zo af en toe zoals nu Dit was het nieuws op NL1, en dan nog es zon programma savonds ofzo. En sochtens even het nieuws. Verder download ik alles gewoon, zowel series als films ^_^ |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Za Dec 01, 2007 10:36 pm Onderwerp: |
|
|
, arie toch. Ik kijk onwijs veel tv s'avonds. Vind veel op discovery en national geographic wel leuk _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Za Dec 01, 2007 10:47 pm Onderwerp: |
|
|
Discovery kijk ik ook wel eens, zeker als er nog geen Veronica is. Al die domme kinderprogramma's die op jetix komen.
Moet je om kwart over of kwart voor 6 's ochtend kijken, dan zijn ze met die War's bezig. Auto's bouwen en dan tegen elkaar rijden enzo. Wel grappig. Dat is de enige tijd waarvan ik zeker weet dat het komt. Het komt wel vaker. _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
Myrdin Lieutenant Generaal
|
Geplaatst: Zo Dec 02, 2007 10:50 am Onderwerp: |
|
|
Aah kut XD
Dit bericht niet gezien _________________ XDwhatthefuckPwngeWhatever? |
|
Terug naar boven |
|
|
Snoei Lieutenant Generaal
Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Zo Dec 02, 2007 10:53 am Onderwerp: |
|
|
Rellone2142 schreef: | Discovery kijk ik ook wel eens, zeker als er nog geen Veronica is. Al die domme kinderprogramma's die op jetix komen.
Moet je om kwart over of kwart voor 6 's ochtend kijken, dan zijn ze met die War's bezig. Auto's bouwen en dan tegen elkaar rijden enzo. Wel grappig. Dat is de enige tijd waarvan ik zeker weet dat het komt. Het komt wel vaker. |
lol sta jij daar voor op? _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Dec 02, 2007 11:57 am Onderwerp: |
|
|
Myrdin schreef: | Aah kut XD
Dit bericht niet gezien |
hij komt pas vanavond hoor. Ik wist dat hier al een topic over was dus had ik een berichtje geplaatst waarin ik zei \
Major Payne schreef: |
MORGENAVOND (Zondag) Veronica (weet niet of het in Belgie ook te ontvangen is)
20.30 Starship troopers
Deze film geeft aan waarom wij ROUGHNECKS zijn.
|
_________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
|
NLminionNL Lieutenant Generaal
|
Geplaatst: Zo Dec 02, 2007 12:24 pm Onderwerp: |
|
|
Ja ik las er eerst ook overheen omdat het een bericht van januari was |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Dec 02, 2007 2:14 pm Onderwerp: |
|
|
Snoei schreef: | Rellone2142 schreef: | Discovery kijk ik ook wel eens, zeker als er nog geen Veronica is. Al die domme kinderprogramma's die op jetix komen.
Moet je om kwart over of kwart voor 6 's ochtend kijken, dan zijn ze met die War's bezig. Auto's bouwen en dan tegen elkaar rijden enzo. Wel grappig. Dat is de enige tijd waarvan ik zeker weet dat het komt. Het komt wel vaker.
| lol sta jij daar voor op? |
hahaha precies, dan ben je niet helemaal lekker.
major payne schreef: | Myrdin schreef: | Aah kut XD
Dit bericht niet gezien |
hij komt pas vanavond hoor. |
Ik zat gister avond ook voor de buis indd, maar toen ik om 5 over half 9 teletekst bekeek snapte ik hem al |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Dec 02, 2007 4:10 pm Onderwerp: |
|
|
northwestern1 schreef: | Snoei schreef: | Rellone2142 schreef: | Discovery kijk ik ook wel eens, zeker als er nog geen Veronica is. Al die domme kinderprogramma's die op jetix komen.
Moet je om kwart over of kwart voor 6 's ochtend kijken, dan zijn ze met die War's bezig. Auto's bouwen en dan tegen elkaar rijden enzo. Wel grappig. Dat is de enige tijd waarvan ik zeker weet dat het komt. Het komt wel vaker.
| lol sta jij daar voor op? |
hahaha precies, dan ben je niet helemaal lekker. |
Nee, ik moest een keer om 8:15 op her ROC in Leiden zijn, dus moest ik om 5:45 opstaan, toen zag ik dat het begon. En soms doe ik de tv om 6:30 wel eens aan op discovery, dan is het ook bezig. Misschien 2 aflevering na elkaar ofso. Of het duurt gewoon een uur. Maar ik sta er niet speciaal voor op. _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Dec 02, 2007 9:30 pm Onderwerp: |
|
|
Oke dan mag het film gaat btw nu beginnen |
|