Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 12:58 pm Onderwerp: |
|
|
Je moet gewoon zorge dat je die cd opnieuw krijgt kijk op markt plaats ofzo er is vast wel iemand die zijn cd verkoopt meer heb je neit nodig _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 1:06 pm Onderwerp: |
|
|
Funkii schreef: | hoe moet ik nou aan een illigale battlefield 2142 komen  |
Daar zul je niet veel aan hebben want voor zo ver ik weet is er geen no cd patch voor 1.20. _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |
Funkii Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Jan 2007 Berichten: 504 Woonplaats: Zoetermeer (Zuid-Holland)
|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 1:46 pm Onderwerp: |
|
|
Ik kan het aan me vriend vragen die heb ook nog battlefield 2142
liggen zij pc kan het niet aan  _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
Next Rank:General Major
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 1:53 pm Onderwerp: |
|
|
als je nou gewoon een normale bf op internet tegen komt, die niet aangepast is voor cracks ofzo, dan kan je die volgesnmij gewoon zelf branden en dan werkt ie.. maar dat weet ik niet zeker. |
|
Terug naar boven |
|
 |

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 3:50 pm Onderwerp: |
|
|
Nee dat werkt volgens mij niet dat is hetzelfde als een iso image aanmkaen en dat werkt ook neit _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
cyberzomby Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 4:32 pm Onderwerp: |
|
|
Klasgenoot van me speelt het anders wel illegaal ( singleplayer dan natuurlijk ) maar hij heeft hem ook gewoon gedownload.
Koop ergens de cd op internet inderdaad. Marktplaats of zo. Ik weet niet of het gezegd mag worden maar er zijn ook nog andere dingen dan nieuwsgroepen.
trnts |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 4:36 pm Onderwerp: |
|
|
cyberzomby schreef: | Klasgenoot van me speelt het anders wel illegaal ( singleplayer dan natuurlijk ) maar hij heeft hem ook gewoon gedownload. |
Waarschijnlijk speelt hij op versie 1.01 en niet op 1.20 voor 1.01 was wel een patch geloof ik  _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 4:46 pm Onderwerp: |
|
|
Ik kom net een soort gelijk draadje tegen op Techzine voor 5 euro kun je een nieuwe dvd van EA krijgen
Lees het topic maar even door.
http://forum.techzine.nl/forum/list_messages/81147 _________________
|
Terug naar boven |
|
 |

Geregistreerd op: 12 Jan 2007 Berichten: 504 Woonplaats: Zoetermeer (Zuid-Holland)
|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 4:56 pm Onderwerp: |
|
|
maar ik heb nog geen antwoord gehad van Ea
wat ik moet doen ? _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 7:23 pm Onderwerp: |
|
|
wachten lijk mij _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 8:00 pm Onderwerp: |
|
|
Neem contact op emt ea dat je cd stuk is en hoe je dit nu het beste kunt aanpakken want een nieuwe kopen is een beetje duur en het illelegale spul vinden ze vast ook niet leuk. Ze helpen je wel verder en ik hoorde ook dat je bij hun een nieuwe kon kopen (CD) voor 5 euries dus ik zou daar naar invormeren. _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 8:06 pm Onderwerp: |
|
|
Dat wil ik ook maar ze geven pas een nieuwe cd als het binnen
90 dagen dat spel heb gekocht dat heb ik niet  _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 11:24 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb zo juist een e-mail terug gekregen van Ea
ik kan hem op sturen en krijg binnen 2 weken een nieuwe dvd  _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 11:58 pm Onderwerp: |
|
|
Mooi, zaten er nou nog kosten aan verbonden of alleen verzend kosten ? _________________
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 11:58 pm Onderwerp: |
|
|
alleen verzend kosten 5 Euro,-
volgens mij heb ik hem dan binnen 2 weken weer een nieuwe _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|