Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Happy-Camper Lieutenant Generaal
|
Geplaatst: Do Feb 08, 2007 11:09 pm Onderwerp: Algemene informatie: Northern Strike |
|
|
Algemene informatie:
Te pre-orderen vanaf 7 februari 2007 (heden dus) via EA Link. Vanaf 28 februari 2007 kun je het spel downloaden naar je pc. Het spel gaat €9,99 kosten en is speelbaar vanaf 16 maart 2007.
Het verhaal
De strijd om te overleven gaat door. Terwijl de oorlog door blijft woeden in het Middellandse-Zeegebied, begint de Pan-Asiatische Coalitie (PAC) met een geheime aanval in Europa, waarbij ze alle verlaten en dode steden ‘reinigen’, die ooit het hart en ziel waren van Europa. Tegen de tijd dat de Europese Unie door heeft wat er gebeurd, heeft de PAC al verschillende controle punten weten op te zetten, op mogelijk doorslaggevende locaties in Europa. De Europese Unie zet direct een groot offensief in werking, om de PAC te confronteren met een reeks stedelijke conflicten. Of dit nou bedekt is onder een laag sneeuw of niet.
Download:
› Northern-Strike-Trailer (27.5 MB)
Links:
› http://www.northernstriketraining.ea.com/
Laatst aangepast door Happy-Camper op Za Feb 17, 2007 2:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
major payne Lieutenant Generaal
|
Geplaatst: Vr Feb 09, 2007 9:26 am Onderwerp: |
|
|
ik ga hem effe vanmiddag pre orderen en dan (op 28 februari) start ik de dowload wel als ik naar school ga
LET OP MENSEN, veel noobs hebben het geld er niet voor over dus je zal waarschijnlijk veel ervaren spelers tegenkomen in NS (heeft vast weer vertraging met uitkomen) _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
|
spaceflippie Generaal-Majoor
|
Geplaatst: Vr Feb 09, 2007 9:37 am Onderwerp: |
|
|
wow happy-camper freak
ga hem pas downloaden als hij uit is. Ik vind het alleen spijtig dat er geen echte wapens unlocks zijn (zoals de voss , baur, ganz, lambert, ...) |
|
Terug naar boven |
|
|
Arie Hoogste Commandant
|
Geplaatst: Vr Feb 09, 2007 12:14 pm Onderwerp: |
|
|
ik wil m pre-orderen maar hoe zit t met de betaal mogelijkheden.. ik zie wel staan Betalen na ontvangst factuur maar dan weet ik nog niets.. ik wil namelijk gewoon betalen via de bank. Kan dat wel? |
|
Terug naar boven |
|
|
Zlysher Onderluitenant Zilver
|
Geplaatst: Vr Feb 09, 2007 12:18 pm Onderwerp: |
|
|
gewoon op http://isohunt.com/ kijken.
Wanneer je daar Northern strike opzoekt kan je hem gratis downloaden.
Hij ztaat er nu nog niet op maar dat zal niet lang meer duren denk ik. _________________ My name is Zlysher. Add me add BF 2142. |
|
Terug naar boven |
|
|
Arie Hoogste Commandant
|
Geplaatst: Vr Feb 09, 2007 12:20 pm Onderwerp: |
|
|
er zit neem ik aan een key bij die legaal moet zijn? |
|
Terug naar boven |
|
|
Zlysher Onderluitenant Zilver
|
Geplaatst: Vr Feb 09, 2007 12:21 pm Onderwerp: |
|
|
daar had ik nog niet aangedacht (DOM!!!!) _________________ My name is Zlysher. Add me add BF 2142. |
|
Terug naar boven |
|
|
Vasslli Lieutenant Generaal
|
Geplaatst: Vr Feb 09, 2007 1:07 pm Onderwerp: |
|
|
Hehe zulke games moet je kopen want zonder echte serial kan je em niet spelen lol _________________
'Sir, Sir, we are surrounded!'
'Excellent, now we can attack in all directions!' |
|
Terug naar boven |
|
|
Arie Hoogste Commandant
|
Geplaatst: Vr Feb 09, 2007 1:16 pm Onderwerp: |
|
|
ja zover waren we dus al.. ik wil dus weten of je kan betalen via de bank :< |
|
Terug naar boven |
|
|
major payne Lieutenant Generaal
|
Geplaatst: Vr Feb 09, 2007 3:12 pm Onderwerp: |
|
|
spaceflippie schreef: | wow happy-camper freak
ga hem pas downloaden als hij uit is. Ik vind het alleen spijtig dat er geen echte wapens unlocks zijn (zoals de voss , baur, ganz, lambert, ...) |
die is er wel, de nieuwe shotgun voor support _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
|
Mormad Brigadegeneraal
Geregistreerd op: 15 Nov 2006 Berichten: 151 Woonplaats: Titan core room
|
Geplaatst: Vr Feb 09, 2007 3:21 pm Onderwerp: |
|
|
kopeeeh ! _________________
Always watch ur mates back.
Pan Asian Coalition VS European Union |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Feb 09, 2007 4:30 pm Onderwerp: |
|
|
Arie schreef: | er zit neem ik aan een key bij die legaal moet zijn? |
Click&Buy een account aanmaken en dan via incasso bestellen bij EA link.
Dan word er gewoon 9.99 per incasso van je rekening afgeschreven. Its that easy
Het viel mij ook reuze mee.
Ok, een wat grondigere uitleg:
Je gaat naar http://clickandbuy.com/
Daar maak je een account aan. Vult je correct bankrekening nummer in en je e-mail adres. Vervolgens maakt click&buy 0,01 cent over naar je bankrekening met in de toelichting van de overmaking een activatiecode om je Click&Buy te activeren.(dat kan 2,3 dagen duren voordat je het op je rekening krijgt)
Vervolgens krijg je ook nog een mail in je inbox om die te controleren.
Daarna kun je inloggen bij EA link
BELANGRIJKE TIP: LOG IN ALS JE HET SPEL AANSCHAFT OP EA LINK ONDER JE BF2142 ACCOUNT NAAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(zie het al helemaal gebeuren, dat iemand een los account aan maakt voor EA link en het spel aanschaft namelijk, want dan kun je het spel straks NIET spelen, hij koppelt het spel namelijk aan je reeks bestaan bf2142 account)
Je moet dan de optie: Click&Buy - direct debit hebben bij betaal optie.
Daarna schrijft Click&Buy per eenmalige incasso (kan wederom een paar dagen duren) 9,99 euro van je rekening.
Het spel is wel direct aangeschaft en staat tussen "mijn games" bij EA link. Gratz! |
|
Terug naar boven |
|
|
Lupes? Lieutenant Generaal
|
Geplaatst: Vr Feb 09, 2007 9:32 pm Onderwerp: |
|
|
en je kunt hem echt nie kope in de winkel??, _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Feb 09, 2007 9:44 pm Onderwerp: |
|
|
Lupes? schreef: | en je kunt hem echt nie kope in de winkel??, |
Zeer, zeer, zeer waarschijnlijk niet. Echter, heb ik nergens een officiele bron gezien, dat hij niet verkrijgbaar zal zijn in de winkel.
Ervaringen uit het verleden zeggen echter ook, dat dit soort booster packs alleen verkrijgbaar zullen zijn via EA link. Neem BF2: Armoured fury en BF2 Euro force. Ook alleen te verkrijgen via EA link (toen nog EA downloader) |
|
Terug naar boven |
|
|
Funkii Lieutenant Generaal
Geregistreerd op: 12 Jan 2007 Berichten: 504 Woonplaats: Zoetermeer (Zuid-Holland)
|
Geplaatst: Vr Feb 09, 2007 9:46 pm Onderwerp: |
|
|
Happy-Camper schreef: | Arie schreef: | er zit neem ik aan een key bij die legaal moet zijn? |
Click&Buy een account aanmaken en dan via incasso bestellen bij EA link.
Dan word er gewoon 9.99 per incasso van je rekening afgeschreven. Its that easy
Het viel mij ook reuze mee.
Ok, een wat grondigere uitleg:
Je gaat naar http://clickandbuy.com/
Daar maak je een account aan. Vult je correct bankrekening nummer in en je e-mail adres. Vervolgens maakt click&buy 0,01 cent over naar je bankrekening met in de toelichting van de overmaking een activatiecode om je Click&Buy te activeren.(dat kan 2,3 dagen duren voordat je het op je rekening krijgt)
Vervolgens krijg je ook nog een mail in je inbox om die te controleren.
Daarna kun je inloggen bij EA link
BELANGRIJKE TIP: LOG IN ALS JE HET SPEL AANSCHAFT OP EA LINK ONDER JE BF2142 ACCOUNT NAAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(zie het al helemaal gebeuren, dat iemand een los account aan maakt voor EA link en het spel aanschaft namelijk, want dan kun je het spel straks NIET spelen, hij koppelt het spel namelijk aan je reeks bestaan bf2142 account)
Je moet dan de optie: Click&Buy - direct debit hebben bij betaal optie.
Daarna schrijft Click&Buy per eenmalige incasso (kan wederom een paar dagen duren) 9,99 euro van je rekening.
Het spel is wel direct aangeschaft en staat tussen "mijn games" bij EA link. Gratz! |
moet eerst een acount maken bij Click&Buy voordat je geld van de bank wordt afgeschreven _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
Next Rank:General Major
|
|
Terug naar boven |
|
|
|