battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Sleuteltje Linksboven?

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
G-Star_PIMP
Luitenant-Kolonel Zilver
Luitenant-Kolonel Zilver


Geregistreerd op: 06 Dec 2006
Berichten: 57

BerichtGeplaatst: Wo Dec 06, 2006 8:57 pm    Onderwerp: Sleuteltje Linksboven? Reageren met citaat

Dag Mensen,,

Ik had een vraagje wat betreft een sleuteltje wat je wel eens te zien krijgt linksbovenin al ben je goed bezig samen met je teamleden, ik heb dat nogal vaak, maar weet niet wat het precies betekend..

Ook weet ik dat er sommige deuren zijn in maps met zo'n apparaatje ernaast waar precies zo'n zelfde sleutel weergeven word, ik en m'n clanmaten hebben alles geprobeerd om die deur in te komen.. maar zijn er nog steeds niet achter.

Zodra ik weer een sleuteltje heb (en ik er aan denk) zal ik een screenshot maken om het wat duidelijker te maken..


Thx voor jullie hulp alvast Razz..


Grtzzz Pim
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fear
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 18 Okt 2006
Berichten: 549

BerichtGeplaatst: Wo Dec 06, 2006 9:11 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

laat die screenshot maar zitten, ik weet wat het is...

het is een sleuteltje naast een groen balkje neem ik aan?

dat is voor je squad unlock... als je die vol hebt, krijg je een upgrade voor het slagveld, die je alleen in deze ronde (of in ieder geval tot de map wijzigd) kan gebruiken...

zover ik weet heeft het absoluut nix te maken met de sleutels "keypads" in mappen zoals ik geloof Cerbere Landing...

ik hoop dat ik je vraag voldoende heb beantwoord... mocht ik het overgens fout hebben betreffende de te openen deuren, laat het gerust even weten Razz
_________________



^^mijn muis^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Wo Dec 06, 2006 9:12 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

hoe het zit met die sleutel weet ik niet, maar dat balkje linksboven is voor veld bonussen, als die vol is kan je een gewone bonus slecteren en die kan je gebruiken voor die ene ronde
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
G-Star_PIMP
Luitenant-Kolonel Zilver
Luitenant-Kolonel Zilver


Geregistreerd op: 06 Dec 2006
Berichten: 57

BerichtGeplaatst: Wo Dec 06, 2006 9:55 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, mijn vraag is beantwoord, alhoewel ik toch een link blijf zien tussen de apparaatjes naast de deur en m'n volle balkje linksbovenin.

De upgrades waren bij mij ook bekend Wink, maar nooit een verband gezien Smile
Maar zal zeker ff gaan kijken of het klopt.. en als ik nog wat te weten kom over die apparaatjes naast die deuren krijg je het ook te horen Wink


Thx


Kan iemand mij ook vertellen hoe het zit met de Teamleider-badge (heb brons al) voor zilver moet je iets met een bakon doen.. ik weet niet of je er nou 20 neer moet gooien (dus elke x verplaatsen) in een ronde.. of dat er gewoon 20 x iemand op gespawned moet zijn.. kan geen duidelijke beschrijving vinden van die bagde namenlijk Smile

(vond het onzinnig om voor zo'n klein vraagje een nieuw topic te openen..)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Happy-Camper
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 20 Okt 2006
Berichten: 761
Woonplaats: Tilburg

BerichtGeplaatst: Do Dec 07, 2006 12:28 am    Onderwerp: Reageren met citaat

G-Star_PIMP schreef:
Ja, mijn vraag is beantwoord, alhoewel ik toch een link blijf zien tussen de apparaatjes naast de deur en m'n volle balkje linksbovenin.

Gewoon nog eens op enter drukken, na het selecteren van een bonus. Dan zie je de aktuele stand weer naar de volgende squad bonus.

G-Star_PIMP schreef:

Kan iemand mij ook vertellen hoe het zit met de Teamleider-badge (heb brons al) voor zilver moet je iets met een bakon doen.. ik weet niet of je er nou 20 neer moet gooien (dus elke x verplaatsen) in een ronde.. of dat er gewoon 20 x iemand op gespawned moet zijn.. kan geen duidelijke beschrijving vinden van die bagde namenlijk Smile

(vond het onzinnig om voor zo'n klein vraagje een nieuw topic te openen..)

Ik kreeg zilver na spawns op mijn beacon iig, vind de beschrijving inderdaad ook nogal vaag in BFHQ.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
G-Star_PIMP
Luitenant-Kolonel Zilver
Luitenant-Kolonel Zilver


Geregistreerd op: 06 Dec 2006
Berichten: 57

BerichtGeplaatst: Do Dec 07, 2006 9:32 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Jup beacon spawns zijn er nodig.. heb hem al.. op naar de 600 succespunten en dan 30 beacon-spawns
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.