Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
HappyOwn3r Hoofd Korporaal Goud
|
Geplaatst: Do Jul 19, 2007 1:16 am Onderwerp: MX Airâ„¢ Rechargeable Cordless Air Mouse |
|
|
Alweer een nieuwe muis van Logitech alleen deze keer is het wel een heel aparte.
Het lijkt namelijk verdacht veel op een "Nintendo Wii-Controler".
Het is dus ook niet echt een muis om Battlefield of een andere FPS te gaan spelen.
Maar het idee blijft leuk!
Prestaties
* Laserprestaties : Op uw bureau profiteert u van laserprecieze tracking en onmiddellijke respons.
* Freespaceâ„¢-bewegingsdetectie : In de lucht kunt u met de MX Airâ„¢ uw favoriete media doorzoeken en afspelen.
De sensor transformeert handbewegingen naar natuurlijke, responsieve cursorbesturing.
Pas het volume aan door uw hand naar rechts of links te bewegen; sla tracks over met een polsbeweging.
* Scrollpaneel : Supersnel scrollen met één druk op een knop — op uw bureau of in de lucht
Bediening
* Gemakkelijke bediening van pc-gebaseerd entertainment : Regel uw pc-gebaseerde media met intuïtieve bediening via bewegen en klikken — een gemakkelijkere en natuurlijkere manier om van uw favoriete media te genieten.
* Bewegingsknoppen : Gebruik handbewegingen om afspeelopties en het volume te regelen. Pas het volume aan door uw hand naar rechts of links te bewegen; sla tracks over met een polsbeweging.
# Li-ion-batterij : Laadt sneller op, gaat langer mee.
# 2,4 GHz draadloos : Dankzij een bereik van 9 meter kunt u vanaf elke plek in de kamer door media navigeren
Het is uiteindelijk wel €150,-. _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
Xanem Lieutenant Generaal
|
Geplaatst: Do Jul 19, 2007 1:22 am Onderwerp: |
|
|
Mooi ding maar hoort meer thuis in 'The "Officers Mess" ' als je het mij vraagt. _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Jul 19, 2007 1:24 am Onderwerp: |
|
|
Zeker!
O ja ik heb nog iets gevonden alleen nu heb ik geen zin om het te knippen en te plakken dus klik je maar op me linkje.
De eerste oplaadbare toetsenboord (Volgens Logitech).
diNovo Edgeâ„¢
De toetenboord & Muis samen koop je al voor MAAR €350,-
Beetje TE duur...
EDIT: Kan eind Augustus wel zo'n toetenboord kopen maar wil toch liever even een videokaart! _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
Abcd007 Lieutenant Generaal
|
Geplaatst: Do Jul 19, 2007 2:02 am Onderwerp: |
|
|
Ze moeten toch iets maken om geld te verdienen ook al hebben ze genoeg
Wel leuke dingen maar of ik het zal gebruiken is een andere vraag _________________ 1+1=2142
[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img] |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Jul 19, 2007 1:30 pm Onderwerp: |
|
|
Hehe, dat toetenboord is wel iets voor mij. ^_^
Alleen een beetje prijzig.