Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Welke Battlefield 2142 mode vinden Jullie het best? |
Titan Mode |
|
45% |
[ 15 ] |
Conquest Mode |
|
39% |
[ 13 ] |
Aanvalslinies |
|
15% |
[ 5 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 33 |
|
Auteur |
Bericht |
mjp0mbennekom Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Di Apr 17, 2007 8:00 pm Onderwerp: |
|
|
titan natuurlijk
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Apr 17, 2007 8:24 pm Onderwerp: |
|
|
Arie schreef: |
Oja joh..
Lupes? schreef: | voss noobgun
beetje lijk de g36e uit bf2 |
|
ik zeg hier niet: al wie een voss gebruikt is een noob
ik zeg:
ik VIND voss een noobgun
das HEEL WAT ANDERS !!! _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
jezzol Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Apr 17, 2007 8:39 pm Onderwerp: |
|
|
Lupes? schreef: | Arie schreef: |
Oja joh..
Lupes? schreef: | voss noobgun
beetje lijk de g36e uit bf2 |
|
ik zeg hier niet: al wie een voss gebruikt is een noob
ik zeg:
ik VIND voss een noobgun
das HEEL WAT ANDERS !!! |
dan kan je beter shitgun zeggen ofzo. Anders lijkt het alsof je bedoeld: noobgun word gebruikt door noobs. Dus mensen die een Voss hebben zijn noob. Je zei al dat je het zo niet bedoelde, maar het komt zo over.  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Di Apr 17, 2007 8:40 pm Onderwerp: |
|
|
ja ooit gehoord van suggereren? Maakt mij niet uit maar begin dan niet over andere terweil je 't zelf doet ;/ |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Di Apr 17, 2007 8:45 pm Onderwerp: |
|
|
Titan is voor mij de leukste mode, ikmoet helaas wel toegeven dat aanvals linies dicht in de buurt komt. _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Apr 17, 2007 9:23 pm Onderwerp: |
|
|
Arie schreef: | ja ooit gehoord van suggereren? Maakt mij niet uit maar begin dan niet over andere terweil je 't zelf doet ;/ |
toch was er een immense ruimte van verschil -wat zeg ik- een RAVIJN VAN VERSCHIL in de mening achter wat hij zei en ik zei _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Di Apr 17, 2007 9:43 pm Onderwerp: |
|
|
Lupes? schreef: | Arie schreef: | ja ooit gehoord van suggereren? Maakt mij niet uit maar begin dan niet over andere terweil je 't zelf doet ;/ |
toch was er een immense ruimte van verschil -wat zeg ik- een RAVIJN VAN VERSCHIL in de mening achter wat hij zei en ik zei | Helemaal nie! De jouwe nog erger want je beledigd daar mee de hele groep die de Voss gebruikt.. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Myrdin Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Apr 17, 2007 9:51 pm Onderwerp: |
|
|
Boeiend laat toch! _________________ XDwhatthefuckPwngeWhatever? |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Apr 17, 2007 10:04 pm Onderwerp: |
|
|
Maakt in princiepe niet uit. Speel in elk soort type lekker.
Aanvalslinies gestemd ivm Liberation of Leipzig _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Apr 18, 2007 1:08 am Onderwerp: |
|
|
Arie schreef: | Lupes? schreef: | Arie schreef: | ja ooit gehoord van suggereren? Maakt mij niet uit maar begin dan niet over andere terweil je 't zelf doet ;/ |
toch was er een immense ruimte van verschil -wat zeg ik- een RAVIJN VAN VERSCHIL in de mening achter wat hij zei en ik zei | Helemaal nie! De jouwe nog erger want je beledigd daar mee de hele groep die de Voss gebruikt.. |
dus het verschil is er  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Ironblood Luitenant-Kolonel Zilver

Geregistreerd op: 24 Mrt 2007 Berichten: 58 Woonplaats: Belgium, Oost-Vlaanderen, Gent
|
Geplaatst: Wo Apr 18, 2007 8:15 am Onderwerp: |
|
|
Komaan mensen hou het beleefd!
Het is maar een Pol vraag.
Maak hier nu geen ruzie over AUB.
 _________________ Doe een ander niet aan wat je zelf niet aangedaan wil worden |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Apr 18, 2007 8:16 am Onderwerp: |
|
|
Lupes? schreef: | Arie schreef: | Lupes? schreef: | Arie schreef: | ja ooit gehoord van suggereren? Maakt mij niet uit maar begin dan niet over andere terweil je 't zelf doet ;/ |
dus het verschil is er  |
Hou even op over die voss dit gaat offtopic. De voss word zo gehaat omdat die medics je er zo vaak mee neerschieten. Mensen vinden dat irritand en noemen hun dan noobs. Het kan net zo goed elk wapen zijn maar het lot heeft gekozen dat het de voss moest zijn. Ik doe erg mijn best om dit over te laten gaan naar de banchini of shoku en om daar een noobwapen van te maken. (mensen die mijn post goed lezen snappen waarom ik die laatste regel zei) _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Laatst aangepast door major payne op Wo Apr 18, 2007 8:28 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Wo Apr 18, 2007 8:25 am Onderwerp: |
|
|
Lupes? schreef: | Arie schreef: | Lupes? schreef: | Arie schreef: | ja ooit gehoord van suggereren? Maakt mij niet uit maar begin dan niet over andere terweil je 't zelf doet ;/ |
ergens in dit forum heb ik gelezen dat je ook ruzie kunt gaan manken via pm's. Ofneit jongens? Of volgens mij werd er ook ird genoemd. Ik wens jullie veel succes daar
En major het is niet Vloss maar Voss he ^^ _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Apr 18, 2007 8:27 am Onderwerp: |
|
|
oeps, ik zal het even verbeteren _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Wo Apr 18, 2007 9:18 am Onderwerp: |
|
|
Tjabbo schreef: | Lupes? schreef: | Arie schreef: | Lupes? schreef: | Arie schreef: | ja ooit gehoord van suggereren? Maakt mij niet uit maar begin dan niet over andere terweil je 't zelf doet ;/ |
ergens in dit forum heb ik gelezen dat je ook ruzie kunt gaan manken via pm's. Ofneit jongens? Of volgens mij werd er ook ird genoemd. Ik wens jullie veel succes daar
En major het is niet Vloss maar Voss he ^^ | IRC bedoel je, maar daar ging het om domme praatjes, hier hebben we een discussie over iets van het spel
Maar oke ontopic maarweer |
|
Terug naar boven |
|
 |
|