Geplaatst: Wo Nov 22, 2006 5:59 pm Onderwerp: patch 1.05
hallo iedereen.
ik heb de hele tijd een probleem met de nieuwe patch.
ik heb het gedownload en dat lukt alleen als ik dan opstart doet het spel het gewoon als ik inlog ook en dan als ik mijn acount selecteer dan valt het spel opeens uit.
dat heeft meestal te maken met de EA Master server. Als je dit de hele tijd hebt zou het misschien aan je eigen verbinding kunnen liggen. Weet er verder niets zinnigs over te zeggen..
de patch zegt ook dat je single player kan spelen zonder dat je contact hebt met de master server, hoe moet je dat dan doen?? _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Ik heb nu nog steeds last van lag ook al zeiden ze dat deze patch het zou verhelpen ook heb ik nog problemen met verbinding in een server iemand meer informatie
zoals ik al elders heb gezegd: lag hoeft niet meteen iets te maken te hebben met je verbinding.
Je ram en je harde schijf bijvoorbeeld maken heel wat uit: je komt plots in een titan waar veel gegevens snel moeten ingeladen worden, zeker met veel mannetjes.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum