Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 12:07 pm Onderwerp:
Videokaart is beetje verrot heb zelf een X1600XT maar die is niet voor uit te branden, zal met de X1700 niet veel anders zijn verwacht ik.
En voor dat punkbuster ding gebruik je Vista ? _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours."
Het zou beter zijn als je een videokaart had die Dx10 ondersteund zoals een Gefroce8.... _________________ 1+1=2142
[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img]
Ik heb inderdaad vista draaien, maar ik snap niet wat je bedoelt met punkbuster ding ?
En nog iets, k heb net NS aangeschaft, moet ik het op een bepaalde volgorde installeren, of niet ?
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 1:05 pm Onderwerp:
bf2142 dan NS dan patch 1.25 anders krijg je illegal content kick ofzo
Draai je Battlefield in vista onder admin mode? ff googlen je moest ergens iets instellen anders krijg je continue pb op je dak :S Het werkt wel onder vista, alleen is ie bij mij dan pokke traag _________________ "Our initial assessment is that they will all die." - MohammediSaeed al-Sahaf
Probeer eens opnieuw in te loggen bij EA link, waarschijnlijk is het dan verholpen.
Thnx man, is gelukt.. hijs aan t downloaden.. maar zit nog steeds met een probleem bij punkbuster.. alles gedaan wat op t forum wordt gezegd.. k krijg een melding als ignoring .... en paar cijfers 2#45@4 en kick door punkbuster
En als dat niet werkt ff verder zoeken er zijn heel veel topic hier over PB. _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours."
Tijden zijn in GMT + 2 uur Ga naar pagina 1, 2Volgende
Pagina 1 van 2
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum