Patch 1.05 uit! Gepost door Arie op op dinsdag 21 november 2006 om 18:05
De lang verwachte patch 1.05 is uit!

De patch is te downloaden in de download sectie. Zie hieronder de wijzigingen.

Quote: EA
==================
PATCH 1.05
==================
ISSUE FIXES
- Ground Defence kills now count towards Ground Base Defence Ribbon
- Using the Medic Hub now counts towards Silver Medic Excellence Badge
- Silver Titan Destruction - Badge awarded when core is destroyed
- Debriefing End of Round screen displays player stats
- Enemy Squad Leader Spawn beacon is no longer visible on the 3dMap
- Can now bind same key to crouch for common and land vehicles
- User now unable to repeatedly spam a squad leader to join a locked squad
- Spinning tank turret no longer pushes player inside clipped geometry
- Users can play single-player (offline) mode when EA servers are unavailable
- Fixed issue that caused Battlerecorder Playback And Camera Control Interface function
- Corrected missile silo numbers in Titan Mode
- Squad Leader Spawn Beacon can now be used after a round or map change in online games
- Missing game information in Swedish and Danish when a mutiny occurs against your commander added
- Inconsistent game references removed
- BF2142 showing up as Battlefield 2 in Windows firewall exception list fixed
- Patching update message will shut the game down instead of minimize if EA Link is installed on users machine
- Stats tracking optimizations
- Revised AR's deviation per bullet
- Titan no longer moveable by the Commander once Titan shields are down
- Installer checks for BF2142 running in the background before installing patch
- Improved player collision protocol
- Optimized EA Master Server connection calls

Comments
Et werkt nog beroerder dan eerst, iedere keer na een rondje titan, sluit battlefield zichzelf af. En veel servers zijn steeds gecrashed.
#27 Dutch_Pilot @ op dinsdag 21 november 2006 om 19:03
Zodra ik mijn soldaat kies sluit hij battlefield af???????
#28 CapoVarwijk @ op dinsdag 21 november 2006 om 19:32
Heb al een tijdje gespeeld op meerdere servers met de patch en heb toch nergens last van gehad. Jammer dat er nog weer zoveel problemen blijven komen, misschien beter om die vragen te stellen op het forum.
#29 Arie @ op dinsdag 21 november 2006 om 20:53
Als ik 'm wil downloaden is ie maar 207 kbytes! Staat het bestand er nog niet compleet op ofzo?
#30 Zinu @ op woensdag 22 november 2006 om 15:21
Gefixt! het bestand wat te groot voor de php functie fread(). Opgelost met fgets() :)
#31 Arie @ op woensdag 22 november 2006 om 17:10
bij mij is ie ook beroerd. ik dacht dat de lagging in de titans opgelost waren, maar ik heb nog steeds hetzelfde. ook als er een andere map wordt geladen sluit bf2142 af. heb ik hier nu bijna een maand op moeten wachten.>?? ik weet niet precies waar ze mee bezig zijn, de lol van het spel is er op deze manier al snel vanaf......en ik denk dat dat bij meerdere mensen het geval is. ik hoop dat ze dit heel snel oplossen, anders haak ik af
#32 mrjvolume @ op woensdag 22 november 2006 om 18:28
na patch 1.01 viel de lagg wel mee in de titan na patch 1.05 is et zo erg geworde da ik titan mej 16 zelfs moeilijk kan spele...
#35 Defender950 @ op donderdag 23 november 2006 om 17:58
Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn.